Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:44:45 GMT

عملیات اصلاح شبکه آب و فاضلاب در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۳۱۹

عملیات اصلاح شبکه آب و فاضلاب در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مازیار سهراب نژاد مدیر امور آبفا سنندج گفت: امسال بیش از ۲۳ هزار و ۶۰۰ متر شبکه آب و بالغ بر ۲۰ هزار و ۳۰۰ متر در شبکه فاضلاب اصلاح و توسعه انجام گرفته است.

او افزود: با توجه به ضرورت اجرای عملیات توسعه و اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب به صورت مداوم این کار انجام شده و تاکنون امسال ۴۴ هزار و ۳۵ متر عملیات در این زمینه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلف آب و فاضلاب را در حوزه شهری و روستایی جهت اجرایی شدن در دستور کار داریم که از آن جمله پروژه‌ های شهری شامل ارتقاء آبرسانی به شهر شویشه در شهرستان سنندج، توسعه تأسیسات فاضلاب شهر سنندج و توسعه شبکه آب سنندج است.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: همچنین پروژه های روستایی نیز شامل ایجاد و اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی روستا‌ها است که توسط امو آبفا سنندج در حال انجام است.

او تأمین آب و آبرسانی به روستا‌های کرجو، جنت بو، چرمیله، فطره زمین، کانی دره کوله، تازه آباد عیسی آباد، گزردره، زونج، صیدان، نوره و حسین آباد، ایجاد تأسیسات فاضلاب روستا‌های اولویت دار (سراب قامیش و قلیان)، احداث مجتمع های نگل برقرو، برازان _صلوات آباد و تک روستایی، شامل قلیان و جنت بو را از دیگر اقدامات امور آبفا در سنندج بیان کرد.

سهراب نژاد تعداد مخازن موجود شهرستان سنندج را ۳۴ باب با ظرفیت حدود ۱۱۲ هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: تعداد مشترکان شهری حدود ۱۵۹ هزار و مشترکان روستایی شهرستان نیز بالغ بر ۱۸ هزار مشترک هستند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان