Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نمایشگاه دوشنبه شب با حضور علاقمندان و مردم هنر دوست لاهیجان دایر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان درحاشیه  برپایی این نمایشگاه عکس که با حضور علاقمندان دایر شد، به خبرنگار ایرنا گفت : در این نمایشگاه ۶۷ عکس از ۲۹ عکاس به نمایش گذاشته شده است که این آثار تا پایان جشنواره ۱۷در تهران که  اسفندماه است در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگار نادری با بیان اینکه آثار دو عکاس گیلانی هم در این جشنواره حضور دارد،  افزود: همزمان با نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی عکس جشنواره برای آن دسته از مخاطبان که امکان بازدید از نمایشگاه حضوری را ندارند، برپاست.

وی عنوان کرد : نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران روز گذشته برپا شد و به منظور فراهم شدن زمینه بازدید علاقمندان در گیلان این نمایشگاه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی این استان همزمان با برگزاری جشنواره علاوه بر لاهیجان در رشت نیز برپا می‌شود.

جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک روز گذشته (یکشنبه) با حضور قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی و مجید رجبی معمار مدیر عامل خانه هنرمندان ایران به طور رسمی گشایش یافت.

برچسب‌ها رشت جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک لاهیجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک لاهیجان رشت جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک لاهیجان اخبار کنکور جشنواره نمایش عروسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند