Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور در بخش مردان با قهرمانی پلیمرخلیج فارس به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمان کشور در بخش مردان عصر امروز (دوشنبه) به پایان رسید. پلیمر خلیج فارس قهرمان شد و تیم‌های سپاهان و سایپا هم در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مسابقات ۱۴ تیم از سراسر کشور طی ۲ روز به مصاف هم رفتند. تیم‌های مقاومت خوزستان، علوم‌پزشکی، سلکتور، سپاهان، شهرجهانی یزد، ایرانجوان بوشهر، راهین کردستان، مقاومت، گرجی صنعت، سیمان اصفهان، پلیمرخلیج فارس، سایپا، نیروی هوایی و تکنیک خراسان در بخش مردان شرکت کرده‌اند. نتایج مسابقات روز نخست به شرح زیر است: دوی ۶۰ متر حسن تفتیان از پلیمرخلیج فارس، ۶.۵۴ ثانیه رضا قاسمی از سپاهان، ۶.۷۶ ثانیه علی قاسم بابایی از سایپا، ۶.۸۳ ثانیه   دوی ۴۰۰ متر احسان طهماسبی از پلیمرخلیج فارس، ۴۸.۹۸ ثانیه امید امیریان از پلیمرخلیج فارس، ۴۹.۵۴ ثانیه منصور عفری از مقاومت خوزستان، ۴۹.۷۳ ثانیه   دوی ۱۵۰۰ متر امیر مرادی از سایپا، ۳:۵۰.۹۴ دقیقه سیدامیر زمانپور از سپاهان، ۳:۵۲.۷۹ دقیقه مسلم نیادوست از سپاهان، ۳:۵۵.۳۱ دقیقه   پرش سه گام هادی مداحی از سپاهان، ۱۵.۵۵ متر وحید صدیق از گرجی صنعت سمنان، ۱۵.۵۲ متر سیدعلی عقیلی از سایپا، ۱۵.۴۴ متر   پرش ارتفاع کیوان قنبرزاده از سپاهان، ۲.۱۹ متر مهدی خدادادی از گرجی صنعت سمنان، ۲.۰۶ متر محمد اختیارآبادی از شهرجهانی یزد، ۲.۰۰ متر   پرتاب وزنه شاهین مهردلان از سپاهان، ۲۰.۴۳ متر مرتضی ناظمی از شهرجهانی یزد، ۱۹.۴۷ متر شاهین جعفری از ساپپا، ۱۸.۵۸ متر   نتایج روز دوم این مسابقات به شرح زیر است: دوی ۶۰ متر با مانع میلاد سیار از پلیمرخلیج فارس، ۷.۹۶ ثانیه مسعود کامران از پلیمرخلیج فارس، ۸.۰۱ ثانیه رضا بحرینی از سپاهان، ۸.۱۳ ثانیه   دوی ۸۰۰ متر پژمان یارولی از پلیمر خلیج فارس، ۱:۵۲.۴۶ دقیقه امیر مرادی از سایپا، ۱:۵۳.۸۴ دقیقه علی عالمی از سپاهان، ۱:۵۴.۷۷ دقیقه   دوی ۳۰۰۰ متر  همایون همتی از پلیمرخلیج فارس، ۸:۴۱.۰۵ دقیقه  مسلم نیادوست از سپاهان، ۸:۴۲.۸۶ دقیقه جلیل ناصری از سایپا، ۸:۴۵.۴۷ دقیقه   دوی ۵۰۰۰ متر پیاده‌روی  حمیدرضا زورآوند از سپاهان، ۲۱:۳۴.۱۵ دقیقه  امیرحسین اسدی‌منش از پلیمرخلیج فارس، ۲۳:۲۵.۳۵ دقیقه علیرضا بختیاری از سایپا، ۲۳:۵۷.۶۲ دقیقه   پرش طول حسن میهن دوست از ایرانجوان بوشهر، ۷.۳۲ متر وحید صدیق از گرجی صنعت سمنان، ۷.۲۴ متر میثم عبدالله پور از پلیمرخلیج‌فارس،  ۷.۲۳ متر   پرش با نیزه  ارشیا مصدقی از پلیمرخلیج فارس، ۴.۹۰ متر حسین فلاح از پلیمرخلیج فارس، ۴.۶۰ متر محمد معتمدنیا از سپاهان، ۴.۶۰ متر   دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی پلیمرخلیج فارس، ۳:۲۱.۸۹ دقیقه سپاهان، ۳:۲۴.۱۰ دقیقه شهر جهانی یزد، ۳:۲۵.۵۸ دقیقه هفتگانه  عرفان محمودی از پلیمر خلیج فارس، ۴۸۶۳ امتیاز سیدمحمد موسوی نژاد از ایرانجوان بوشهر، ۴۰۴۴ امتیاز محمدرضا اصلانی از شهرجهانی یزد،  ۳۹۸۴ امتیاز   رده‌بندی تیمی پلیمر خلیج‌فارس‌، ۱۳۱ امتیاز سپاهان، ۱۱۳ امتیاز سایپا، ۷۰ امتیاز انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیمرخلیج فارس پلیمر خلیج فارس شهرجهانی یزد ۶۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

شاگردان میکل آرتتا با غلبه بر رقیب همشهری به پیشروی خود در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه)، تیم فوتبال تاتنهام در دربی شمال لندن میزبان رقیب دیرینه خود آرسنال بود که این بازی با برتری 3 بر 2 توپچی‌ها همراه شد.

گل به خودی پیر امیل هویبرگ بازیکن تیم تاتنهام در دقیقه 15، آرسنالی‌ها را پیش انداخت. گل بعدی توپچی‌ها در دقیقه 27 توسط مهاجم خودشان، بوکایو ساکا رقم خورد و در دقیقه 38 نیز کای هاورتس مهاجم آلمانی توپچی‌ها اختلاف را به 3 گل افزایش داد.

در نیمه دوم تاتنهام به بازگشت به بازی امیدوار شد و ابتدا در دقیقه 64 توسط کریستین رومرو و سپس در دقیقه 87 به وسیله سون هئونگ مین از روی نقطه پنالتی دو گل از گل‌های خورده را جبران کرد. با این حال شاگردان آنگه پوستکوغلو در نهایت نتوانستند از شکست خانگی بگریزند وبا قبول نهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر شانس خود را برای بازگشت به رده چهارم جدول از دست دادند.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آرسنال اما با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش 80 امتیاز شد و اکنون با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و 4 امتیاز برتری نسبت به این تیم، جای خودش را در صدر جدول تثبیت کرد. در همین حال فاصله توپچی‌ها با دیگر مدعی قهرمانی یعنی لیورپول که تعداد بازی‌هایش برابر با آرسنال مساوی است، به 5 امتیاز افزایش یافت.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیسف از ساعت 19 امشب به وقت تهران، منچسترسیتی میهمان استون‌ویلا، تیم چهارم جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال