Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:43:54 GMT

تخریب ۲ بنای غیر مجاز در اراضی زراعی شهرستان کامیاران

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۴۷۵

تخریب ۲ بنای غیر مجاز در اراضی زراعی شهرستان کامیاران

بهرام کوشکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ و ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اقدام به مقابله با متخلفان در اراضی زراعی می‌کند.

وی افزود: طی چند روز اخیر ستاد مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های زراعی و بدون مجوز، با حضور نماینده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، نیروی انتظامی و رئیس اداره امور اراضی اقدام به تخریب دو بنای غیر قانونی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشکی اعلام کرد: دو بنای غیر مجاز در مسیر روستای نشور سفلی از توابع بخش قرار داشتند و با دستور قضائی تخریب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران اعلام کرد: این دو بنای غیر مجاز در مجموع ۲۶۰ متر مربع از اراضی کشاورزی مرغوب این منطقه را تخریب کرده بودند که پس از سه بار تذکر کتبی و اخطاریه قانونی اقدام به قلع و قمع آنها شد.

وی تأکید کرد: در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و با انجام کامل مراحل قانونی و قطعیت احکام صادره از سوی دادگاه موارد فوق اجرا و مورد قلع و قمع قرار گرفتند.

کوشکی خاطرنشان کرد: شهرستان کامیاران یکی از قطب‌های کشاورزی استان محسوب شده و با تمام توان در برابر تغییر کاربری‌ها در اراضی زراعی و باغی خواهیم ایستاد و با ابزارهای قانونی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

کد خبر 5159573

منبع: مهر

کلیدواژه: کامیاران تخریب منابع طبیعی تخریب ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد گرگان زلزله بوشهر کرونای انگلیسی اردبیل بارش برف شیراز شهید شهرستان کامیاران اراضی زراعی غیر مجاز بنای غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید غلامی با اشاره به اینکه با ورود به موقع از تغییر کاربری ۵۹ هکتار در حوزه قضائی ساوجبلاغ پیشگیری شده است، گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در چندار و روستاهای «ولیان» و «شنده»، اقدامات قانونی برای مقابله با قصد تغییر کاربری غیرمجاز سوداگردان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ وسعت و ارزش اراضی کشاورزی که از تغییر کاربری آن پیشگیری شد را ۵۹ هکتار معادل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات در مورد ۶۸ قطعه شامل دیوارکشی به تعداد ۶۸ مورد، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد، دپوی مصالح ساختمانی ۱۶ مورد و استخر دو مورد، قانون به اجرا درآمد.

کد خبر 6089976

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد