Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:05:58 GMT

زلاتان بازی میلان برابر منچستریونایتد را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۶۳۸

زلاتان بازی میلان برابر منچستریونایتد را از دست داد

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به دلیل مصدومیت چهار بازی بعدی تیمش از جمله مصاف حساس برابر منچستریونایتد در لیگ اروپا را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم فوتبال میلان در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل رم، او را حداقل برای 10 روز به صورت قطعی از همراهی روسونری باز خواهد داشت و به این ترتیب او چهار بازی مهم تیمش را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان در اوایل نیمه دوم بازی تیمش در خانه رم که با پیروزی 2 بر یک میهمان میلانی خاتمه یافت، مصدوم و مجبور به ترک میدان شد. معایناتی که روز گذشته (دوشنبه) روی پای این ستاره سوئدی صورت گرفته نشان می‌دهد که او از ناحیه عضله نزدیک‌کننده آسیب دیده است.

طبق اعلام باشگاه میلان وضعیت این بازیکن 39 ساله 10 روز دیگر ارزیابی خواهد شد، اما تا آن زمان او به طور قطع بازی‌های تیمش برابر اودینزه، هلاس ورونا و ناپولی در سری A و مصاف با منچستریونایتد در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را از دست خواهد داد.

سری A| میلان با شکست رم فاصله‌اش با اینتر را حفظ کرد/ نگرانی روسونری از مصدومیت دوباره زلاتان

 

حتی اگر ریکاوری زلاتان مطابق برنامه پیش برود و او 10 روز دیگر در تمرینات حاضر شود، مشخص نیست که بلافاصله بتواند به ترکیب اصلی برگردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد میلان زلاتان ابراهیموویچ منچستریونایتد میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد