Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان دفاع مدنی عربستان سعودی با تایید حمله موشکی نیروهای یمنی به منطقه جیزان، گفت که بر اثر این عملیات، ۵ نفر مجروح شده‌اند.

به گزارش برنا؛ سازمان دفاع مدنی عربستان سعودی بامداد سه‌شنبه گفت یک فروند موشک که توسط نیروهای یمنی شلیک شده بود، به منطقه جیزان اصابت کرده است.

به نوشته صفحه توئیتر شبکه «اسکای‌نیوز»، این سازمان در بیانیه‌ای خبر داد که بر اثر اصابت موشک نیروهای یمنی به منطقه‌ای در جیزان، ۵ نفر مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامگاه دوشنبه بود که منابع محلی یمنی و سعودی خبر دادند که در شهرک صنعتی شهر جیزان صدای انفجار به گوش رسیده است.

برخی منابع محلی سعودی نیز در آن زمان مدعی شدند که پدافند هوایی این کشور یک موشک بالستیک را در آسمان جیزان رهگیری و منهدم کرده است.

این اخبار در حالی منتشر شده است که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، روز گذشته، اعلام کرد که ارتش این کشور با ۱۵ پهپاد و یک موشک بالستیک عمق خاک عربستان سعودی را هدف قرار داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرده بود که این حمله در واکنش به تجاوزهای ائتلاف سعودی علیه یمن صورت گرفته و تا زمان تداوم تجاوزها علیه مردم یمن، حملات علیه نقاط نظامی در خاک عربستان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عربستان سعودی توئیتر نیروهای مسلح خاک یمن عربستان عربستان عربستان سعودی یمن حمله موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه