Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@22:05:21 GMT

بازداشت ۴۱ نفر در ارتباط با «مدلینگ» در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۰۱۵۲

آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، علی‌ اکبر کریمپور اظهار کرد: شبکه سازمان‌یافته هنجارشکن فرهنگی (آتلیه‌ها، عکاسان و مدلینگ سایبری) توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان منهدم شد‌.

وی گفت: این شبکه‌ از طریق ارتباط‌گیری با زنان و دختران جوان در فضای مجازی و حقیقی، با اغفال آنها اقدام به تولید و انتشار محتوی مستهجن و خلاف موازین شرعی و فرهنگ اسلامی در فضای رسانه ای و مجازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول روبط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: عناصر این شبکه از تصاویر برهنه و نیمه عریان سوژه‌های خود برای انتشار در سایت‌ها و شبکه‌های معاند خارج‌نشین نیز استفاده کرده‌اند.

وی گفت: در این خصوص ۴۰ نفراز ادمین ها و عناصر اصلی مورد دعوت و ارشاد قرار گرفته و پرونده یک نفر از متهمان اصلی جهت سیر مراحل قضایی تحویل دادستانی شده است.

کریمپور با اشاره به رصد مداوم فضای مجازی و حقیقی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به منظور تامین امنیت پایدار از مردم درخواست کرد اخبار امنیتی و اطلاعاتی خود را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری در میان بگذارند..

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان همدان مدلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید