Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:58:07 GMT

۱۱۰هزار تن کالا از قم صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۰۲۵۹

۱۱۰هزار تن کالا از قم صادر شد

اسفندیار دریکوندی روز سه‌شنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: درهمین رابطه ۱۱۰هزار و ۷۸تن انواع کالا همچون گرانول، پفک، کفش و صندل،‌ شمش سرب، مفتول مسی، مواد و محصولات پلاستیکی، شیمیایی و هیدروکربن به ارزش ۱۳۰ میلیون و ۲۶۳هزار دلار به کشورهایی نظیر عراق،‌ افغانستان،‌ امارات، هند، پاکستان و ازبکستان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملکرد گمرکات استان دربخش ترانزیت نیز گفت: طی این مدت مقدار ۷۰هزار و ۹۱ تن انواع کالا از سایر گمرکات به گمرکات استان قم ترانزیت شد که این موضوع نشان از تعامل و ارتباط گسترده شبکه گمرکی کشور با یکدیگر دارد.

وی ادامه داد:‌ همچنین درآمد کل گمرکات استان طی یازده ماه سپری شده از سالجاری به ۱۹۹ میلیارد تومان رسید و با گسترش تبادلات تجاری استان در روزهای پایانی سال این رقم افزایش خواهد یافت.

دریکوندی گفت: در بخش واردات نیز در این مدت ۴۷هزار و ۵۶۳تن انواع کالا همچون اجزا و قطعات موتورسیکلت، الیاف اکرولیک، اجزا و قطعات ماشین لباسشویی و پکیج و لوازم‌آرایشی و بهداشتی از طریق گمرکات استان قم به کشور وارد شد.

وی بیان کرد:‌ این کالاها که اکثر آن‌ مواد و تجهیزات مورد استفاده واحدهای تولیدی است از کشورهایی همچون کره، چین، هند،‌ ایتالیا، امارات، ترکیه و ژاپن به ارزش ۲۳۹میلیون و ۱۱ هزار دلار وارد گمرکات استان شد.

مدیرکل گمرکات قم گفت: همچنین از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن‌ماه، ‌۶۵۲ پرونده مظنون به قاچاق به ارزش ۱۳۹ میلیارد تومان در گمرکات استان تشکیل شد.

برچسب‌ها توسعه صادرات قم جهش تولید پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه صادرات قم جهش تولید توسعه صادرات قم جهش تولید اخبار کنکور گمرکات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • تجار قمی در فروردین ماه به ۲۲ کشور صادرات کالا داشتند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایرانی
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان