Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:14:26 GMT

خروس عصبانی، جان صاحبش را گرفت!

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۰۲۹۲

خروس عصبانی، جان صاحبش را گرفت!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برپایی جنگ خروس‌ها در هند غیرقانونی است، اما با این حال این مسابقات که در واقع نوعی حیوان آزاری محسوب می‌شود در برخی مناطق این کشور انجام می‌شود. در ماه ژانویه  مراسم مختلفی در مناطق ساحلی هند از جمله برخی مناطق ایالت آندرا پرادش مانند کوریشنا، گونتور و گوداواری شرقی  برگزار شد که البته با حادثه همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در یکی از مراسم ‌های خروس بازی که روز شنبه در ایالت تِلانگانا برگزار شد حمله یک خروس مرگ صاحب خود را رقم زد. در این حادثه که در منطقه «جاگتیال» رخ داد این حیوان در حال فرار از میدان نبرد بود که ناگهان چاقویی که به پایش بسته شده بود به کشاله ران صاحبش برخورد کرد. ظاهرا صاحب خروس قصد داشت این حیوان را به میدان مبارزه بازگرداند که این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید

خروس عصبانی، جان رئیس پلیس را گرفت!

این مرد محلی که هویتش اعلام نشده با وجود انتقال به بیمارستان بر اثر خونریزی شدید جانش را از دست داد. پلیس محلی هند با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: «ما در حال شناسایی ۱۵ نفر دیگر هستیم که در این مراسم غیرقانونی شرکت داشتند.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که چنین حوادثی در مراسم جنگ خروس‌ها در هند رخ می‌دهد. در سال ۲۰۱۰ نیز یک مرد اهل بنگال شرقی بر اثر برخورد چاقوی بسته شده به پای خروس به گردنش جانش را از دست داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خروس جنگی اتفاق عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند

با دمنوش آرامبخش فوری برای آن‌هایی که زود عصبانی می‌شوند یا استرسی هستند، آشنا شوید.

افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشندشما با این دمنوش آرام خواهید شد.
به گزارش فارس، برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد. یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این دارو‌های گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن

دیگر خبرها

  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟