Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@18:37:25 GMT

افزایش۲۵ درصدی مصرف آب در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۰۳۶۴

افزایش۲۵ درصدی مصرف آب در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت:۲۵ درصد مصرف آب در سیستان و بلوچستان به دلیل خانه تکانی پایان سال افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا قاسمی» در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب اظهار داشت: تغییر و تحولات در حوزه انتصاب مدیران تاکتیک مدیریتی را تغییر می دهد و  اصلاح روشهای انجام کار را اصلاح و بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه هر گونه رشدی باید برنامه ریزی و هدفمند  باشد، ادامه داد: امور آب و فاضلاب زاهدان دستگاه های خدمات رسانی استاندارد و نوین دارد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در ادامه به طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت:   با تدوین چند برنامه و اولویت حفاظت از جان همکاران در مقابله با ویروس کرونا ، تلاش مجدانه برای خدمت رسانی مطلوب در دستورکار قرار گرفت.

 

وی افزود: با توجه به افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب در روزهای پایانی سال، تقارن با سنت خانه تکانی، شاهد افزایش مصرف به میزان ۴۰% شدیم.

 

قاسمی با بیان اینکه با تشکیل جلسات بحران به منظور تأمین نیاز آبی استان، موضوع مدیریت شد تصریح کرد: مجموعه آبفای استان در این شرایط سخت، پای کار بودند تا خللی در امر خدمت رسانی ایجاد نشود.

 

وی همچنین یادآور شد: با توجه به طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزایش مراکز خدمت رسانی به مردم ، امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء خدمات این شرکت و رشد و تعالی آبفای زاهدان در همه حوزه ها باشیم.

 

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهندس حسین پور مدیر پیشین امور آبفای شهرستان زاهدان، طی حکمی از سوی علیرضا قاسمی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان امید حسینی بعنوان سرپرست امور آبفای این شهرستان منصوب شد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسات بحران شهری و روستایی مصرف آب سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب آب و فاضلاب امور آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)