Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:09:54 GMT

زامهران: گلم را به هواداران روی پشت بام تقدیم کردم!

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۰۶۴۴

زامهران: گلم را به هواداران روی پشت بام تقدیم کردم!

حسین زامهران می گوید از گلش لذت نبرد زیرا با سه امتیاز نساجی همراه نشد.

به گزارش ورزش سه، نساجی در زمین خودش باز هم نتوانست به پیروزی برسد و یک امتیاز تقدیم به حریفش آلومینیوم اراک  کرد، حسین زامهران در خصوص این دیدار با خبرنگار ما گفت:  ما بازی  را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و اگر ما در نیمه اول از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل دوم و سوم را هم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم ما دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه روزی که می توانستیم با یک برد خوب شرایط را برای خودمان بهتر کنیم متاسفانه بازی مساوی شد.


این بازیکن که پایش در این دیدار به گلزنی باز شد در همین مورد ادامه داد: وقتی که تیمی در خانه بازی دارد و با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم نیاز به سه امتیاز داشتیم  و وقتی  برد اتفاق نمی افتد گلزنی هم زیاد خوشایند نیست ولی امیدواریم  در ادامه که ۱۴ فینال پیش رو داریم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.


هوادارانی روی پشت بام خانه هایشان بودند  و از  نساجی حمایت می‌کردند و ظاهرا زامهران  گلش را به آنها تقدیم کرد او در همین خصوص عنوان کرد: گلم را به هوادارانی که از پشت بام بازی را می‌دیدند تقدیم کردم. هوادارانی  که از  نساجی حمایت می‌کنند و  عاشق تیم هستند. با تمام وجود در این ۱۴  بازی به میدان می رویم که شرمنده هواداران نساجی نشویم.

 


مهاجم نساجی در خصوص اینکه چرا موفق به پیروزی نمی شوند و به نوعی کارشان گره خورده است خاطرنشان کرد: شرایط ما سخت شده ولی با توجه به بازیکنانی که در نیم فصل به ما اضافه شدند انشالله از بازی بعد هماهنگ تر خواهیم شد و امیدوارم شرایطمان از این بهتر شود.


وی در مورد اینکه چرا نساجی  موقعیت های صددرصد گل را در طول فصل از دست داده و مشکل کار دقیقا کجا است گفت: اشتباهاتی بوده چه در نزدن گل و چه در گل خوردنولی نیم فصل دوم خیلی بهتر خواهیم شد و بازیکنان ما که برای نیم فصل اضافه شدند خیلی دیر آمدند  و دو سه جلسه بیشتر با همدیگر تمرین نکردیم. از بازی بعدی خیلی بهتر خواهیم شد و تمام تلاشمان را برای موفقیت نساجی انجام می دهیم. 


زامهران در پایان در مورد اینکه  نساجی در لیگ برتر می‌ماند یا خیر افزود: با تمام وجود تلاش می کنیم و تیم را در لیگ برتر نگه می داریم. امیدوارم بازی بعدی بیرون از خانه که با تیم خوب تراکتور است را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

حسین زامهران نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین زامهران نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: قبل از صحبت در مورد بازی می خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود.

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جانشان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، به کسانی که در جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم زیرا بخاطر دوستانم ناراحتم اما بخاطر نتیجه و برد خوشحالم و از آنها یادی می کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سینا اسدبیگی در نقش تونی کروس برای پرسپولیس
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس