Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلامیان گفت: یک ماشین لباس شویی با برند خوب در بازار داخل حدود 10 تا 11 میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسلامیان گفت: یک ماشین لباس شویی با برند خوب در بازار داخل حدود 10 تا 11 میلیون تومان قیمت دارد. در حالی که در کشورهای حوزه خلیج فارس ماشین لباس شویی با برندهای معروف با دلار 25 هزار تومانی، حدود 6 میلیون تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل گرانی قطعات وارداتی و قیمت بالای فولاد و محصولات پتروشیمی، قیمت تمام شده برای تولید کنندگان داخلی زیاد است.

۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ اسفند | ساعت:08:47 دانلودDownload کلیدواژه: دانا لوازم خانگی ایران قیمت اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/آتش زدن پرچم اسرائیل توسط یهودیان فیلم/آیا مطهری باید تایید صلاحیت شود؟! فیلم/رهگیری موشک‌های اسرائیل فیلم/ دومینوی پول‌پاشی در دوره نوبخت! فیلم/ ترس رئیس یکی از اصناف از یک متخلف! صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای اُحد، دیشب در مسجد شجره حاضر شدند و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه شدند.

یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش‌تر راهی مکه شد و این دو کاروان نخستین کاروان‌های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می‌شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می‌روند.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف