Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: امسال بالغ بر ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا در قالب نزدیک به ۸۱۵ هزار سفر جابه‌جا شده که در تعداد سفر، تا آخر بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۴ درصدی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در بحث تناژ حمل سیمان هم خوشبختانه با جابه‌جایی افزون بر ۳ میلیون و ۶۰۰هزار تن سیمان شاهد رشد ۲۵ درصدی نسبت به مدت زمان سال گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی اعلام کرد: همچنین تعداد سفر انجام شده برای حمل تناژ سیمان نیز در این مدت ۱۷/۵ درصد رشد داشته است.

شکری ادامه داد: حمل و نقل، پایه‌های پل رابطی است که بخش‌های مختلف جوامع با عبور از روی آن، به سمت توسعه پایدار حرکت می کنند و با توجه به این موضوع و نیاز بازار و اهمیت حمل و نقل بار در شرایط کنونی، ناوگان حمل و نقل استان آمادگی کامل دارد تا با هر تعداد سفر که لازم است در خدمت برطرف کردن نیازهای اقشار مختلف جامعه گام بردارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی رشد حمل و نقل ارومیه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی