Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:40:46 GMT

پایداری مردم دزفول در دفاع مقدس باید به جهان صادر شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۰۹۸۷

پایداری مردم دزفول در دفاع مقدس باید به جهان صادر شود

بهزاد جولایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشورهای حوزه خلیج فارس باید پایداری مردم دزفول که برگرفته از دین و ولایت فقیه است را درک کنند و ببینند که چگونه این مردم با کمترین امکانات در برابر تجاوز ۵۵ کشور دنیا مقاومت و پایداری کردند.

وی ادامه داد: ابرقدرت‌ها، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و صاحبان قدرت و تکنولوژی به صدام کمک کردند تا بتوانند انقلاب اسلامی را از بین ببرند ولی نقش ارزنده مردم و پشتیبانی آنها از نیروهای مسلح یکی از کلیدواژه‌های پایداری ما در دفاع مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول درخصوص برنامه‌های این ستاد برای گرامیداشت روز دزفول در خرداد سال ۱۴۰۰ گفت: برنامه‌های سال‌های گذشته توسعه می‌یابند تا بتوانیم پایداری و مقاومت مردم ایران به ویژه دزفول را به گوش نسل حاضر و آینده برسانیم.

وی با بیان اینکه دزفول در ۲ جبهه در جنگ فعال بود، افزود: مردم این شهر در میدان رزم و پایداری با رهبری آیت اله قاضی نقش آفرینی کردند ضمن اینکه در خانه‌های آنها همیشه به روی رزمندگان باز بود.
جولایی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس گفت: جوانان و نسل امروز باید هویت خود را بشناسند و با تلاش و همت، ایران اسلامی را بسازند.
وی افزود: کمیته‌های عملیاتی ستاد چهارم خرداد باید پیشنهاد و برنامه‌های عملیاتی اداره‌ها و نهادها با نقش پررنگ مردم دریافت شوند.

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول با تاکید بر لزوم بیان نقش زنان و استفاده از هنرهای هفت گانه برای نمایش پایداری مردم دزفول گفت: فضای رسانه‌ای و مجازی باید تولیدمحور باشد و محورهای پایداری توسط فضای مجازی به گوش مردم برسند.

وی افزود: امسال نقش فضای مجازی در محتواسازی و متن باید حرفه‌ای‌تر از سال‌های گذشته باشد و از تجربه‌های جوانان استفاده کنیم.

شهرستان دزفول دارای ۲ هزار و ۶۲۰ شهید و حدود پنج هزار جانبازو آزاده است.

به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس، چهارم خرداد به نام روز دزفول نامگذاری شده است.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس روز مقاومت و پایداری دزفول خوزستان صدام ایران خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس روز مقاومت و پایداری دزفول خوزستان صدام ایران خلیج فارس اخبار کنکور چهارم خرداد مردم دزفول دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 

 پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • نقش آفرینی «محمد رضا سنگری» در ادبیات پایداری بی بدیل است
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • دزفول خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیقی در پیشینه خود دارد
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری