Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد ظریف در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کشورهای غربی تعهدات خودشان را در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت کرده‌اند و ایران تصمیمی ندارد که رویه خودش را در این زمینه تغییر دهد؟ اظهار کرد: ما کماکان به دلیل تعهداتمان به حقوق بین‌الملل و البته بیشتر برای مردم کشورمان، در حوزه مبارزه با مواد مخدر فداکاری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درست است که منفعت این مبارزه را مردم کشور ایران می‌برند اما برای این جانفشانی‌ها، مردم سایر کشورها هم از فواید این مبارزه بهره‌مند می‌شوند.

وزیر امور خارجه یادآور شد: امکانات و توانمندی‌های ما محدود است اما اگر امکانات به ما داده نشود، حتماً به اولویت‌های دیگری در این حوزه فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سال گذشته در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر تأکید کردید که اگر کشورهای غربی سهم خود را در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت نکنند، رویه ایران تغییر پیدا می‌کند، آیا این کشورها اقدامی انجام داده‌اند؟ گفت: خیر، هنوز این کشورها سهم خودشان را پرداخت نکرده‌اند.

کد خبر 5159723 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد ظریف امور خارجه مواد مخدر شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی سامانه بارشی ذرات معلق وزارت آموزش و پرورش تهران وضعیت هوای تهران موزه قوه قضاییه موزه دفینه سازمان حج و زیارت حوزه مبارزه با مواد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم