Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی قبادی رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان از تعطیلی آرامستان این شهر در روز‌های پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد و گفت: این تعطیلی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است و انتظار می‌رود مردم در این روز‌ها از حضور در «باغ بهشت» پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و ضرورت پیشگیری از هرگونه تجمع، تمام مسیر‌های دسترسی به آرامستان شهر همدان در این دو روز مسدود می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان اضافه کرد: حضور و برگزاری تمام مراسم تدفین در «باغ بهشت» تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهروندان مجاز به حضور حداکثر ۱۰ نفر برای انجام مراسم هستند و انتظار می‌رود همشهریان عزیز در این خصوص حداکثر همکاری را با سازمان آرامستان داشته باشند.

قبادی بیان کرد: حفظ سلامتی مردم مهم‌ترین دغدغه مسوولان است و شهروندان زیارت اهل قبور را به روز‌های پس از بحران شیوع کرونا موکول کنند.

بر اساس آخرین امار در استان همدان، با شناسایی ۱۲ بیمار کرونایی شبانه روز گذشته، شمار مبتلایان به ۱۰ هزارو ۴۷۱ نفر در این استان رسید. متاسفانه در این مدت یک بیمار کرونایی هم جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد