Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: سالیان متمادی طول خواهد کشید تا اصلاحات اساسی بر روی آیین نامه این هیئت اتفاق بیفتد تا به آن نقشی که مد نظر است ارتقا پیدا کند که این مورد شاید مرحله به مرحله اتفاق بیفتد.

موسی غضنفرآبادی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره عملکرد هیئت نظارت در مجلس یازدهم، اظهار کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هنوز نتوانسته است به آن جایگاه و اختیارات لازم دست پیدا کند که این مورد بستگی به تصمیم مجلس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هم در حال انجام برخی اصلاحات آیین‌نامه این هیئت هستند، اما به نظر بنده این مورد کافی نیست.


عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: به دلیل آنکه این مورد بستگی به تصمیم تمام نمایندگان مجلس دارد، زیرا باید آیین نامه داخلی تغییر کند که آن هم نیاز به دو سوم رای دارد. پس برای اینکه بخواهیم یک قانون جامع و کامل در رابطه با نظارت بر رفتار نمایندگان وجود داشته باشد احتیاج به کمک تک تک نمایندگان هست.


غضنفرآبادی تصریح کرد: هیئ نت نظارت پیشنهاد‌هایی مبنی بر اصلاح قوانین این هیئت هم به هیئت رئیسه و هم به نمایندگان داده است که در این رابطه اصلاحاتی مبنی بر اصلاح ساختار هیئت در کمیسیون آیین نامه مجلس در حال اتفاق افتادن است.


این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سالیان متمادی طول خواهد کشید تا اصلاحات اساسی بر روی آیین نامه این هیئت اتفاق بیفتد تا به آن نقشی که مد نظر است ارتقا پیدا کند که این مورد شاید مرحله به مرحله اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس غضنفرآبادی هیئت نظارت بر نمایندگان آئین نامه مجلس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اتفاق بیفتد آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند