Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۰ عملیات مهار آتش با تلاش همه جانبه آتش نشان طی دیروز گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان قنادان زاده، بین غفاری و طالقانی راس ساعت یک و یک دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بی احتیاطی مرد ۶۰ ساله از ساکنان منزل در پرکردن گاز فندک با پیک نیک منجر به آتش سوزی و خسارت به اثاثیه منزل مسکونی و مصدوم شدن او شد، افزود: آتش نشانان با تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند و مصدوم را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری با اشاره به اطفای حریق مغازه تجاری در ساعت یک و ۱۱ دقیقه در منطقه کیان نبش خیابان سام با تلاش آتش نشانان بیان داشت: آتش نشانان حریق کنتور برق منازل مسکونی ساعت ۹ و ۷ دقیقه در خیابان منصوری نبش وکیلی، ساعت ۱۰ و ۵۹ دقیقه در کوی جانبازان ۲، ساعت ۱۴ و ۶ دقیقه در کوی سعدی خیابان غزالی و ساعت ۱۴ و هشت دقیقه در منطقه آسیاباد خیابان یک اصلی را با حضور به موقع مهار و از بروز خسارت جدی به منازل جلوگیری کردند.

او به واژگونی و انفجار تانکر حامل مواد سوختی نفتا در ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه در کیلومتر ۲۵ جاده اهواز - اندیمشک اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی و ایمن سازی مسیر با استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش سوزی خودرو تانکر، شعله‌های حریق فضای سبز و درختان حاشیه جاده به وسعت ۲۰۰ متر را مهار کردند، ضمن اینکه راننده تانکر که یک مرد ۶۰ ساله بود بر اثر سوختگی جان خود را از دست داد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش سوزی تیبا در ساعت ۲۱ و ۲۹ دقیقه در مسیر ۲۰ متری شهرداری با تلاش آتش نشانان ادامه داد: منزل مسکونی ساعت ۲۳ و ۲ دقیقه در منطقه ۴۰۰ دستگاه به علت بی احتیاطی فرزند خانواده دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان همزمان با عملیات ایمن سازی شعله‌های حریق را در اختیار خود در آوردند و به سرعت حریق را مهار و از گسترش آن جلوگیری کردند.

او تصریح کرد: مغازه تجاری ساعت ۲۳ و ۴۱ دقیقه در کوی علوی خیابان الهادی خیابان گلسرخی ۳ که به علت اتصال کابل برق دستگاه بالانس آپاراتی دچار آتش سوزی شده بود، با تلاش آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان مهار شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی اطفای حریق تلاش آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳