Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، کمیته فرهنگی تربیتی شورای اسلامی شدن دانشگاه ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور فرزاد جهان بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و درمان، معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید، مدیران کل فرهنگی و دانشجویی وزارتین و سایر اعضاء حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان بین در این جلسه به ارائه مدل برنامه ریزی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی، شاخص ها، زیر شاخص ها و امتیازات جهت رتبه بندی فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و صدور کارنامه فرهنگی طبق راهبرد 3 سند اسلامی شدن دانشگاه ها پرداخت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اهمیت لزوم نقش آفرینی واحدهای دانشگاهی، گفت: ضروری است دست فعالان فرهنگی در چارچوب قوانین و سیاست ها و اسناد بالادستی برای طراحی و برنامه ریزی باز باشد و خلاقیت و نوآوری لازمه تعالی فرهنگی است.

در ادامه جلسه اعضای حاضر به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

همچنین آیین نامه کارگروه تعامل خانواده و دانشگاه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1090226 برچسب‌ها فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی معاون فرهنگی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود