Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در گردهمایی مذکور که توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران به صورت آنلاین برگزار شد، روسای شعب سرو تهران، مرکزی تهران، قائم مقام فراهانی تهران، مرکزی کرمان، افریقا تهران و شعبه خرم آباد به عنوان روسای برتر شناخته شدند.

بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، شهاب‌الدین سنایی رییس شعبه "سرو" تهران، احمد تیزهوش رییس شعبه "مرکزی" تهران و احمد عظیمی رییس شعبه "قائم مقام فراهانی" تهران عنوان روسای برتر یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این گردهمایی، سیدمهدی شجاعی‌نسب رییس شعبه "مرکزی کرمان"(استان کرمان)، صحبت‌اله کاظمی رییس شعبه "افریقا" تهران و کامران سرتیپ رییس شعبه "خرم‌آباد" (استان لرستان) نیز به عنوان دیگر روسای موفق شعب بانک‌های کشور انتخاب شدند.

این گزارش حاکیست: همان‌گونه که موفقیت یک بانک در گرو عملکرد شعب آن است، موفقیت شعب نیز مرهون عملکرد مدیریت آن است. 

مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران همه ساله "گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور" را برگزار می کند. این گردهمایی با هدف ایجاد بستر و فرصت مناسب برای تعامل و انتقال تجارب و دستاوردها بین رؤسای موفق و دیگر مدیران شبکه بانکی کشور و همچنین قدردانی و تکریم رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور برگزار می‌شود.

با توجه به آثار بیماری کرونا بر اقتصاد و تسلطی که بر عموم فعالیت‌های اجتماعی افراد پیدا کرده است، بر اساس پیشنهاد کمیته علمی، موضوع محوری یازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور "مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا" تعیین شد.

پربیننده ترین سقف جدید کارت به کارت اعلام شد/ تمدید کارت‌های بانکی منقضی تا پایان سال ۱۴۰۰ هزینه بیمه تکمیلی فرهنگیان چقدر است؟ در چه شرایطی دلار ۱۵هزار تومان می‌شود؟ خبر مهم رییس بانک مرکزی درباره مبادله با بیت کوین تزریق ۲هزار و۷۲۰میلیارد تومان نقدینگی توسط بانک مرکزی در بازار بین بانکی/ حداقل نرخ ۱۹.۸۱ درصد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام موفق شعب بانک های کشور رؤسای موفق رییس شعبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیرم آماده برگزاری دور دوم انتخاب است

فرماندار سمیرم گفت: شهرستان سمیرم با حدود ۵۵ هزار واجد شرایط، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات است.

اصغر هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت مرحله دوم انتخابات در شهرستان سمیرم برگزار می‌شود.

وی افزود: شهرستان سمیرم یکی از دو شهرستان استان اصفهان است که انتخابات آن به مرحله دوم رسیده و دو نفر از کاندیدا در این مرحله به رقابت می‌پردازند.

فرماندار سمیرم ضمن تشکر از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان سمیرم در مرحله اول انتخابات تصریح کرد: دور اول انتخابات بالغ بر ۸۲ درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند.

وی عنوان کرد: شهرستان سمیرم آمادگی کامل جهت برگزاری مرحله دوم را دارد و هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های اجرایی‌، بازرسی، نظارت، حفاظت و پشتیبانی انجام شده است.

هدایت خاطرنشان کرد: ۶۸ شعبه اخذ رأی شامل ۲۸ شعبه سیار و ۴۰ شعبه ثابت در سطح شهرستان با ۲۴۰۰ نفر عوامل برگزاری انتخابات آماده برگزاری انتخابات در چهار بخش مرکزی، پادنا، پادنا علیا و وردشت هستند.

وی اضافه کرد: حدود ۵۵ هزار نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات می‌توانند در انتخابات الکترونیکی با استفاده از چهار مدرک شناسنامه جدید، کارن ملی، گذرنامه و گواهینامه رأی دهند.

فرماندار سمیرم در ادامه اذعان داشت: انتخابات در شهرستان سمیرم با سه قومیت ترک، لر و فارس روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت برگزار می‌گردد که با ورود عشایر به شهرستان احتمال افزایش واجدین شرایط رأی بیشتر است.

شهرستان سمیرم با چهار بخش، شش شهر و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت ثابت و سیار در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان واقع شده است‌.

کد خبر 751861

دیگر خبرها

  • سمیرم آماده برگزاری دور دوم انتخاب است
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • فرگوسن هم نمی‌تواند در فولاد موفق باشد/ فوتبال خوزستان دست افراد اهل فن نیست
  • جزئیات توافق برای تاسیس شعب دانشگاه‌های ایرانی در عراق
  • تبعات سیاست ارزی غلط بانک مرکزی/ از «تنبیه صادرکنندگان» تا «کاهش توانمندی کشور در رقابت‌پذیری در بازار‌های صادراتی»
  • هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟