Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:08:25 GMT

قهرمانان جودو غرب کشور در همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۲۴۰۷

قهرمانان جودو غرب کشور در همدان معرفی شدند

به گزارش ایرنا در این پیکارها و در رده سنی جوانان تیم کردستان قهرمان شد، لرستان برسکوی دوم ایستاد و تیم همدان نیز سوم شد.

در رده سنی نوجوانان نیز لرستان مقام نخست را کسب کرد، کرمانشاه دوم شد و تیم همدان بر سکوی سوم قرار گرفت.

در این دوره از مسابقات ۱۰۰ جودوکار در قالب ۹ وزن در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی سالن ۶ هزار نفری سردار شهید سلیمانی رقابت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نوجوانان و در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم دانیال علوی از لرستان، منهای ۵۵ کیلوگرم علی میرزایی از لرستان، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم امیرحسین پیوندی از کرمانشاه، در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم امیرحسین نصرالهی از لرستان و در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم اشکان رهگذر از کرمانشاه قهرمان شدند.

همچنین در وزن ۸۱ کیلوگرم علی ساکی از لرستان، در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم حسین جعفری از همدان و در وزن به اضافه ۹۰ امیرعباس موحد از لرستان مقام‌های برتر را کسب کردند.

در رده سنی جوانان و در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم علی میرزایی از لرستان، منهای ۶۰ کیلوگرم صهیب منوچهری از کردستان، وزن منهای ۶۶ کیلوگرم مهران نوری از کردستان، وزن منهای ۷۳ کیلوگرم علی رشانی از مرکزی و در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم محمدحسین سرافرازی از کردستان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

در این رده سنی و در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم سینا منوچهری از کردستان، در وزن منهای یکصد کیلوگرم مهدی سیجانی از همدان و در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم طاها همتی از کرمانشاه قهرمان شدند.

نفرات برتر این رقابت‌ها لوح و مدال قهرمانی دریافت کردند.
 

برچسب‌ها کردستان همدان جودو لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان همدان جودو کردستان همدان جودو لرستان اخبار کنکور وزن منهای کیلوگرم علی رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند

ایسنا/لرستان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: املاک مازادی که دستگاه‌ها دارند باید شناسایی و به امور اقتصاد و دارایی معرفی شوند.

علی محمدی درباره آخرین وضعیت مولدسازی در لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: املاک مازادی که دستگاه‌ها دارند باید شناسایی و به امور اقتصاد و دارایی معرفی شوند.

وی با بیان اینکه فرآیند مولدسازی امسال با سال‌های قبل تفاوت دارد، بیان کرد: امسال از طریق سامانه مدد دستگاه‌ها باید اموال مازاد خود را معرفی کنند، اگر ارزش این اموال کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان باشد، کل فرآیند آن در استان انجام می‌شود و صرفاً برای گرفتن مجوز هیأت مولدسازی به مرکز ارسال می‌شود. اگر بیشتر از ۲۰۰ میلیارد تومان باشد بعد از شناسایی و تصویب در استان، برای ادامه فرآیند از جمله ارزش‌افزایی و کارشناسی از طریق سامانه مدد به سازمان خصوصی‌سازی ارسال می‌شود.

او ادامه داد: آخرین پیگیری‌ها توسط کارگروه مولدسازی استان انجام شده و از طریق مولدسازی بنا داریم بخشی از اموال غیرمنقول دستگاه‌هایی را که از طریق سامانه مدد معرفی شده‌اند، در قالب فروش، تهاتر یا سایر روش‌های مولدسازی تعیین تکلیف کنیم.

وی گفت: یک ملک آموزش و پرورش در دستور کار کارگروه مولدسازی استان قرار گرفته است که منابع آنها صرف تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیرکل  اقتصاد و دارایی لرستان بیان کرد: تنها استانی بودیم که تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲ سامانه مدد را بصورت کامل راه‌اندازی کردیم.  

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ خروجی زحمات سال ۱۴۰۲ را خواهیم دید و در همراهی و تعامل دستگاه‌ها موضوع به‌صورت خود اظهاری است و نمی‌توانیم دستگاه را مجبور به این کنیم که املاک مازاد خود را به ما معرفی کند، اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم دستگاه‌ها را متقاعد کنیم پای کار بیایند و در موضوع مولدسازی، املاک مازاد خود را برای تکمیل پروژه‌هایی که منافع مردم را دربر دارند به کار گیرند.

او افزود: وزارت اقتصاد و دارایی املاک خود را برای طرح‌هایی که منافع آن برای مردم است در نظر گرفته تا در قالب مولدسازی این پروژه‌ها تکمیل شوند، اموالی که وزارت اقتصاد دارایی دارد شامل ملک خیابان آزادی و کوی جهادگران در خرم‌آباد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد