Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:53:13 GMT

اجاره آپارتمان مبله در تعطبلات نوروز

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۲۵۶۱

اجاره آپارتمان مبله در تعطبلات نوروز

اکنون که در آستانه‌ی عید نوروز هستیم ممکن است بسیاری به فکر سفر کردن در تعطیلات پیش رو باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همانطور که میدانید تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از پر جمعیت ترین شهرهای ایران است که روزانه جمعیت زیادی را چه به عنوان شهروند و چه به عنوان مسافر در خود جای میدهد. با اینحال در ایام نوروز، از آنجایی که بسیاری از ساکنان آن به سفر میروند این شهر به سکون و آرامش نسبی میرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایام بهترین روزها برای سفر به این کلان شهر است چرا که میتوان بدون مواجهه با شلوغی ها و ترافیک این شهر از امکانات رفاهی و تفریحی آن بهترین استفاده را کرد.

از مهم ترین دغدغه های هر مسافری مسئله‌ی تهیه محلی برای اقامت در طول سفر است.
اگر قصد سفر نوروزی به استان تهران را دارید تیم تهران مبله این دغدغه را برای شما حل کرده است. بسیاری از کسانی که اهل سفر هستند حتما با محل های اقامتی با نام آپارتمان های مبله آشنا هستند. یکی از بهترین راه های اسکان در تهران اجاره آپارتمان مبله در تهران است.

چرا اجاره آپارتمان مبله در تهران بهترین راه است؟

اگر به تهران آمده باشید حتما متوجه تعداد اندک هتل ها در این شهر شده‌اید. به علاوه همان تعداد اندک از هتل ها در نقاط خاصی از شهر متمرکز شده‌اند که محل اقامت شما را در تهران محدود میکنند؛ با اجاره خانه روزانه در تهران شما میتوانید در هر نقطه از شهر که دلخواهتان است ساکن شوید. همچنین اجاره خانه در تهران بسیاری اقتصادی تر از رزرو یک اتاق هتل است. میتوانید به سایت تهران مبله مراجعه کنید تا قیمت اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران را ببینید و قیمت ها را با رزرو اتاقی در هتل مقایسه کنید.
همچنین با رزرو هتل شما تنها صاحب اتاقی با یکسری امکانات محدود خواهید شد، این در حالیست که با اجاره روزانه خانه در تهران شما برای چند روزی  صاحب یک خانه با تمام امکاناتی که در خانه‌ی خودتان هم قرار دارند میشوید. آپارتمانهایی که توسط تیم تهران مبله برای اقامت شما مهیا شده‌اند دارای آشپزخانه های مجهزی هستند که شما را از هرگونه مراجعه به کافی‌شاپ ها و رستورانها بی نیاز میکنند. به علاوه با اجاره خانه روزانه در تهران، شما از مراجعه به اتوشویی ها در طول سفر نیز بی نیاز میشوید چرا که تمام این خانه های مبله لباسشویی دارند که  میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

 

نحوه اجاره روزانه خانه در تهران

اگر شما نیز قصد مسافرت به تهران را دارید و میخواهید چند روزی را در این شهر اقامت داشته باشید کافیست به سایت تهران مبله مراجعه کنید و با تماس به پشتیبانی این تیم شرایطی که میخواهید آپارتمان مد نظرتان داشته باشد را اعلام کنید تا این تیم بهترین گزینه را در اختیار شما قرار دهد. این شرایط میتواند شامل :

تاریخ ورود شما به شهر تهران و مدت اقامتتان منطقه‌ی مورد نظر شما تعداد نفرات تعداد اتاق خواب ها و متراژ آپارتمان مبله‌ای که میخواهید باشد.

پس از اینکه آپارتمان مد نظرتان را انتخاب کردید در زمان ورود به آپارتمانتان یادتان باشد کارت شناسایی خود و همراهانتان را حتما به همراه بیاورید تا برای تحویل گرفتن واحد مبله خود به مشکلی بر نخورید.

نکته‌ی دیگری که بسیار حائز اهمیت است مسئله‌ی قیمت است.

قیمت اجاره خانه روزانه در تهران با توجه به امکاناتی که دارد ممکن است متغیر باشد. شما با مراجعه به سایت تهران مبله میتوانید به راحتی جزئیات آپارتمانهای مبله ای که اجاره داده میشوند را به همراه قیمت هایشان مشاهده کنید.

      اما به طور کلی میتوانیم به شما بگوییم آپارتمانهای مبله با توجه به اینکه در کدام از منطقه از تهران قرار دارند قیمت های متفاوتی میتوانند داشته باشند. بهتر است پیش از سفر تصمیم بگیرید که بیشتر میخواهید در کدام یک از مناطق تهران به گشت و گذار بپردازید تا در نزدیکترین محل به همان منطقه اسکان بیابید. در غیر این صورت مدت زمان زیادی از سفر شما صرف رفت و آمدتان خواهد شد.

نکته‌ی دیگری که در قیمت اجاره آپارتمان مبله تاثیر گذار است امکانات آپارتمان مبله است. برخی از آپارتمانهای مبله با امکاناتی که دارند در گروه آپارتمانهای مبله لوکس طبقه بندی میشوند و برخی دیگر نیز با امکاناتی کمتر آپارتمانهای مبله‌ی اقتصادی تری به شمار میروند.

نکاتی که باید حین اجاره آپارتمان مبله در تهران در نظر بگیریم

 

در زمان اجاره آپارتمان مبله باید به امکاناتی که برای شما ضروری به شمار میروند حتما توجه داشته باشید تا آپارتمان مبله ای که اجاره میکنید حتما شامل این امکانات باشند. یکی از این امکانات ضروری داشتن پارکینگ است. در کلانشهری مثل تهران که جای پارک به سختی پیدا میشود، مهم است که اگر با وسیله ی شخصی خودتان مسافرت میکنید حتما واحد مبله ای اجاره کنید که دارای پارکینگ باشد. با اجاره روزانه خانه در تهران از طریق سایت تهران مبله خیالتان میتواند از بابت جای پارک ماشینتان مطمئن باشد چرا که تمام واحدهایی که از طریق این سایت اجاره داده میشوند دارای پارکینگ هستند.

 

اگر با وسایل حمل و نقل عمومی به تهران سفر میکنید مطمئن شوید که واحد مبله ای که اجاره میکنید در نزدیک ترمینالی که از آن وارد تهران میشوید باشد. مثلا اگر از غرب کشور به تهران سفر میکنید اجاره آپارتمان مبله در غرب تهران میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

همچنین مطمئن شوید آپارتمان مبله ای که اجاره میکنید حتما به وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری مثل مترو و BRT نزدیک باشد تا مسئله ای برای رفت و آمدتان نداشته باشید.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اجاره آپارتمان مبله آپارتمان مبله در تهران مبله ای که اجاره سایت تهران مبله خانه در تهران اجاره روزانه اجاره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه به این افراد ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس دهقان‌شیری افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می‌آید.

پاسخ صریح وزارت کشور به فضاسازی ها درباره اتباع افغان | امکان پذیرش افغانستانی ها در کشور وجود ندارد

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: در صورت بی‌توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه‌های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی‌نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده‌اند، پلمب خواهند شد.

کد خبر 847893 برچسب‌ها استان البرز خبر مهم اتباع خارجی مسکن اجاره افغانستان

دیگر خبرها

  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟