Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیپور فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در آستانه برگزاری وبینار ماهانه بزرگان رینوپلاستی ایران اظهار کرد: یکی از مباحثی که در وبینار ماهانه بزرگان رینوپلاستی ایران مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد مبحث پیزوالکتریک در انجام جراحی‌های زیبایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیزو الکتریک کاربرد‌های مختلفی دارد و در جراحی رینوپلاستی سبب می‌شود که محل برش بسیار دقیق انجام گیرد و آسیب‌های کمتری به سایر نسج و بافت‌های محله کناری برش وارد می‌شود.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در ادامه به افزایش آمار جراحی‌های رینوپلاستی در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: دور کاری بسیار از کارمندان و غیرحضوری بودن دانشگاه‌ها و همچنین داشتن وقت اضافه توسط بسیاری از افراد سبب شده که تمایل به انجام جراحی‌های زیبایی در شرایط کرونا بیشتر شود و این مسئله با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در حال حاضر در بسیاری از مراکز درمانی انجام می‌گیرد.

انجام جراحی بینی محدودیت سنی ندارد

او درباره مناسب‌ترین سن جهت انجام جراحی رینوپلاستی گفت: حداقل سن جراحی بینی در دختران ۱۷ سال به بالا است البته برخی از جراحان معتقد هستند که از ۱۵ سال نیز می‌توان این جراحی را در افراد انجام داد به شرطی که شرایط جسمی کامل وجود داشته باشد و همچنین انجام جراحی بینی محدودیت سنی ندارد و حتی بیمارانی هم بوده‌اند که علی رغم دارا بودن سن بالای ۶۰ سال این عمل برای آن‌ها انجام گرفته است.

 علی پور درباره هزینه جراحی بینی گفت: این هزینه در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی متفاوت است و متوسط ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان برای بیمار هزینه دارد.

بیشتر بخوانید

محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی در ایران کدامند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جراحی پلاستیک جراحی زیبایی جراحی های زیبایی انجام جراحی جراحی بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله