Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@14:53:48 GMT

عکس| محل زندگی ایوانکا ترامپ و همسرش اجاره داده شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۲۷۴۱

عکس| محل زندگی ایوانکا ترامپ و همسرش اجاره داده شد

آفتاب‌‌نیوز :

خانه ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر به مبلغ ماهیانه ۱۸ هزار دلار به اجاره گذاشته شد.

خانه‌ای که ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر در طول ریاست جمهوری پدرش در آن سکونت داشتند، اکنون به مبلغ ماهیانه ۱۸ هزار دلار به اجاره می‌رود.

بنا بر این گزارش، از مزایای این خانه داشتن شش اتاق خواب و شش حمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقامتگاه نه چندان لوکس در سال ۱۹۲۳ ساخته شده و مساحت این بنا حدود ۲۱۶۴ متر مربع است. کف آن سرتاسر چوبی بوده، دیوار‌های خانه با گچبری‌های مربع شکل تزیین شده و کلاً شکل سنتی دارد و با لامپ‌های سقفی تزئین شده است. اتاق نشیمن، آشپزخانه، کتابخانه و اتاق میهمان کاملاً فضای دوستانه و خانوادگی دارد.

این اقامتگاه در محله لاکچری و باکلاس «تریسی» به همسایگان مشهور و برجسته اش معروف است. به علاوه این منزل فاصله کوتاهی با فرودگاه محلی، همینطور فاصله کمی با خانه سابق باراک اوباما دارد و چند قدم بیشتر با پارک rock creek فاصله ندارد.

به گفته روزنامه وال استریت، ایوانکا و کوشنر برای اقامت موقت خود آپارتمانی در میامی اجاره کردند تا خانه جدیدشان در جزیره Indian creek. در شهر فلوریدا ساخته شود. آن‌ها این خانه جدید را به مبلغ ۳۲ میلیون دلار خریداری کرده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایوانکا ترامپ ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟

اگر شما هم ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید و می‌خواهید بدانید با این مبلغ در کدام مناطق تهران می‌توان خانه اجاره کرد، این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی می‌توانید یک واحد ۸۰ متری ۵ ساله را در محله نعمت‌آباد رهن کامل کنید. همچنین می‌توانید یک واحد ۸۰ متری نوساز را در محله جیحون با کرایه ماهیانه ۱۷ میلیون تومان اجاره کنید.

واحد دیگری در خانی‌آباد با متراژ ۴۵ متر و سن ۱۰ سال با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی و کرایه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

آپارتمان ۷۲ متری در شهرک غرب در حالی ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومان و کرایه ۱۷ میلیون تومان، اجاره داده می‌شود.

در محله افسریه تهران نیز با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌توانید یک واحد آپارتمان ۱۸ ساله را با متراژ ۷۲ متر اجاره کنید.

یک آپارتمان ۱۰۰ متری ۱۴ ساله در دروازه شمیران با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۱۸ میلیون تومان کرایه، اجاره داده می‌شود.

برای اجاره یک آپارتمان ۷۵ متری ۱۸ ساله با دو اتاق خواب در مرزداران به ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید. کرایه این واحد ماهیانه ۹ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر در محله‌های مختلف تهران جدول زیر بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید