Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ارتباطات روسیه از ارائه شکایت علیه توییتر به دادگاه به دلیل نقض قوانین این کشور خبر داد. خبرگزاری میزان - «والنتینا ماتوینکو»، رییس مجلس اعلای روسیه از لزوم تبعیت شرکت‌های بزرگ اینترنتی از قوانین روسیه خبر داد.   به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رییس مجلس اعلای روسیه، گفت «اقدام‌هایی لازم است تا غول‌های فناوری اطلاعات خارجی از قوانین روسیه تبعیت و خواسته‌های سازمان ارتباطات روسیه را محقق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   به گفته وی، «موضوع سختگیری نیست؛ بلکه درباره تنظیمات قانونی است؛ بسیاری از مسائل به صورت قانونی حل نشده اند؛ ما باید با تصویب زودتر چنین تنظیماتی، از عدم رعایت قوانین مان توسط شرکت‌های آنلاین بزرگ جلوگیری می‌کردیم.»   «ماتوینکو»، افزود «آنها قوانین ما را نادیده می‌گیرند؛ ما باید تدابیری تدوین کنیم که آنها را وادار به پیروی بی قید و شرط از قوانین کند.»   وی همچنین توییتر را به نقض شدید قوانین ملی روسیه متهم کرد؛ چرا که این شبکه اجتماعی ۲ هزار و ۸۶۲ مورد اطلاعات ممنوعه را از سال ۲۰۱۷ حذف نکرده است.  بیشتر بخوانید:  سوئد و دانمارک درصدد اعمال محدودیت برای فیسبوک  فیسبوک قوانین استرالیا را پذیرفت سخنگوی سازمان ارتباطات روسیه می‎گوید «قرار شده دادخواست مربوط به تخلفات اداری علیه توییتر به دلیل عدم رعایت الزامات حذف اطلاعات ممنوع تهیه و تنظیم شود؛ این دادخواست به دادگاه ارائه می‌شود تا میزان دقیق جریمه‌ ها توسط دادگاه تعیین شود.»   براساس قوانین روسیه، سیستم‌های عامل آنلاین در صورت نقض قانون محدودیت دسترسی به محتوا‌های غیرقانونی و عدم حذف اطلاعات ممنوع تا ۸ میلیون روبل (۱۰۷ هزار و ۶۲۰ دلار) جریمه نقدی را باید پرداخت کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل توییتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت های بزرگ اینترنتی حوادث بین الملل توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه