Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مریم زندی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگاه داستان نویسی مقدماتی با تدریس سیدمیثم موسویان، کارگاه داستان نویسی پیشرفته با تدریس مرتضی فرجی، کارگاه رمان نویسی با تدریس تیمور آقامحمدی و کارگاه مبانی شعر با تدریس میرهاشم میری در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی برگزاری کارگاه های ادبی را متناسب با نیاز ادبی نویسندگان و شاعران مستعد استان دانست و افزود: زمان ثبت نام علاقه مندان تا پایان اردیبشهت سال آینده تعیین شده و شیوه اجرای کلاس های این دوره با توجه به محدودیت های کرونایی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان با اشاره به اینکه کارگاه های فوق پیش نیاز یکدیگر هستند، تصریح کرد: هنرجویان پس از طی دوره در صورتی که در آزمون، حد نصاب نمرات را به دست آورند می توانند در کارگاه سطح بالاتر ثبت نام کنند.

زندی، استان همدان را در عرصه ادبیات بسیار قوی و دارای ظرفیت دانست و گفت: حوزه هنری از هنرجویان برتر، پس از گذراندن تمامی دوره ها در تولید اثر حمایت می‌کند.

به گفته او، در سالهای اخیر بیش از ۵۰۰ نفر در کارگاه های ادبی استان همدان شرکت کرده‌اند.

برچسب‌ها همدان حوزه هنری ادبیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان حوزه هنری ادبیات همدان حوزه هنری ادبیات اخبار کنکور حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.
 
وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.
 
عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گزارش کارگر و کارگاه نمونه استان همدان
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟