Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ زاده صبح سه شنبه در نشست با سفیر ارمنستان در ایران که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: در سفر سفیر ارمنستان به بجنورد بناست وی از پتانسیل‌های استان خراسان شمالی در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی بازدید کند.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با اشاره به شباهت اقلیمی استان و ارمنستان، گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه خراسان شمالی است که می‌تواند در اختیار این کشور قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی جلسات برگزار شده مقرر شد شرایطی برای حضور تجار خراسان شمالی در ارمنستان به وجود بیاید.

بیگ زاده تصریح کرد: بناست خواهرخواندگی بین خراسان شمالی و یکی از استان‌های ارمنستان که پیشنهاد ما ایروان است، برقرار شود.

معاون استاندار خراسان شمالی ادامه داد: سفیر ارمنستان برای مشارکت با خراسان شمالی در حوزه فناوری آی تی اعلام آمادگی کرده لذا به زودی جلسات مربوط برگزار خواهد شد.

وی افزود: صادرات محصولات کشاورزی ارگانیک از استان به ارمنستان مورد مطالعه قرار خواهد گرفت تا بتوانیم به این کشور صادراتی انجام دهیم.

بیگ زاده در انتها با اشاره به امکان حضور نیروی انسانی خراسان شمالی در ارمنستان به منظور اقدامات فنی، گفت: جمع بندی نهایی همکاری خراسان شمالی و ارمنستان فردا اعلام خواهد شد.

کد خبر 5159898

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی صادرات غیرنفتی کشاورزی ارمنستان ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر زلزله مشهد شیراز اردبیل کرونای انگلیسی شهید لیگ برتر فوتبال ایران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت