Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این استان اقدامات بسیار خوبی در رابطه با قانون جامع حدنگار شروع شده، گفت: از بدو تصویب قانون جامع حدنگار تا پایان سال گذشته ۴۰۰ هکتار تثبیت مالکیت انجام شده بود و در طی ۱۰ ماهه سال جاری با تلاش‌های انجام شده یک میلیون هکتار تثبیت حقوق مالکیت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - موسی خلیل الهی در چهارمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی در خصوص سند تحول قضایی اظهار داشت: سند تحول قضایی، سندی راهبردی بوده که برنامه‌های متعددی از طریق آن قابل اجرا است.

وی افزود: ماموریت‌هایی که بر اساس این سند مطرح شده موضوع رسیدگی به تظلمات و تعدیات و شکایات و حل فصل دعاوی و احقاق حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی‌های مشروع و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است که بر اساس آن وظایف متعددی برای مسوولان قضایی مشخص شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سند تحول قضایی سندی راهبردی و نیاز روز کشور بوده و می‌تواند در مسائل مختلف نقش خود را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: تثبیت بالغ بر ۳ میلیون هکتار از اراضی ملی فارس

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مطرح شده در سند تحول قضایی موضوع احقاق حقوق عامه بوده و اجرای قانون جامع حدنگار یکی از مصادیق احقاق حقوق عامه بوده، اگر قانون جامع حدنگار را به طور کامل اجرا شود بخش عمده‌ای از دعاوی از بین خواهد رفت.

خلیل الهی با بیان اینکه در این استان اقدامات بسیار خوبی در رابطه با قانون جامع حدنگار شروع شده، اظهار کرد: از بدو تصویب قانون جامع حدنگار تا پایان سال گذشته ۴۰۰ هکتار تثبیت مالکیت انجام شده بود و در طی ۱۰ ماهه سال جاری با تلاش‌های انجام شده یک میلیون هکتار تثبیت حقوق مالکیت انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تثبیت مالکیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تثبیت مالکیت استان آذربایجان شرقی قانون جامع حدنگار مالکیت انجام شده سند تحول قضایی میلیون هکتار تثبیت مالکیت هکتار تثبیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت

به گزارش صدای ایران از آناتولی،بر اساس داده‌های اتحادیه صادرکنندگان صنعت خودرو اولوداغ، گروه خودرو‌های سواری ۲۸.۲ درصد از صادرات ۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۴۳۱ هزار دلاری صنعت خودرو را در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ از ترکیه تشکیل می‌دهد.

صادرات خودروی سواری که در ۳ ماهه نخست سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۴۵۷ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۱.۷ درصد کاهش به ۲ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۹۶۱ هزار دلار رسید.

خودروی سواری از ترکیه در سه ماهه نخست سال جاری به ۷۳ کشور، منطقه خودمختار و آزاد صادر شد.

صادرات به ایتالیا که در ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی ۲۲۵ میلیون و ۳۰۴ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۵۸.۵ درصد افزایش به ۳۵۷ میلیون و ۲۸۶ هزار دلار رسید.

انگلستان با ۳۲۸ میلیون و ۳۳۱ هزار دلار صادرات خودروی سواری در سه ماهه اول سال و ۹.۶۴ درصد رشد در رتبه سوم قرار داد.

صادرات یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۳۲ هزار دلاری به کشور‌های فرانسه، ایتالیا و انگلستان در ۳ ماه معادل ۴۲.۵ درصد از کل صادرات خودروی سواری از ترکیه بوده است.

آلمان با ۲۴۴ میلیون و ۶۱۱ هزار دلار در رتبه چهارم صادرات خودروی سواری قرار دارد که ۱۲.۷۱ درصد افزایش داشته است.

صادرات به الجزایر که در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳، ۸ میلیون و ۱۲ هزار دلار بود، در ماه‌های مشابه سال جاری با ۴۴۱ درصد افزایش به ۴۳ میلیون و ۳۷۲ هزار دلار رسید.

صادرات به استرالیا با ۶۳۸ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۶۷۸ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۷۷۴ هزار دلار و به مصر با ۸۱۶ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۸۶ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۱۳۰ هزار دلار رسید.

دیگر خبرها

  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است