Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه اعضاء هیأت امناء بازار بزرگ تهران و مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران ،  قربانیان سرپرست مجتمع شهید کچویی شورای حل اختلاف تهران و گل زاده سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران و سرپرست مجتمع ویژه صلح و سازش شهید سلیمانی در حوزه ریاست شورای حل اختلاف استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برگزار شد مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم با بیان توضیحاتی درخصوص خدمات دستگاه قضایی و برنامه قوه قضائیه در دوره ی تحول و دستورالعمل ابلاغی ریاست قوه قضائیه  درخصوص توجه ویژه به امر صلح و سازش و تاکیدات حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف مبنی بر استفاده از افراد معتمد ، متنفذ و خانواده های محترم شهدا و ایثارگران در جهت ایجاد صلح و سازش در جامعه اظهار کرد: بازار تهران همواره در راستای عمل به اقدامات انقلابی و بشر دوستانه پیش گام بوده و ما شاهد تلاش ها و کمک های گسترده بازاریان محترم در طول سال های دفاع مقدس و در حوادث سیل و زلزله در کمک به مردم آسیب دیده بوده ایم امروز با توجه به برنامه کشور و ضرورت کمک به محکومین مالی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا که مزید بر علت شده ، استفاده از ظرفیت عظیم بازاریان بعنوان جهادگران صلح و سازش در دستور کار قرار گرفته است .

در ادامه جلسه اعضاء هیأت امناء بازار با تشریح اقدامات و تلاش های این هیأت امناء در طول ایام ماضی بر اراده هیأت امناء بازار بر همکاری گسترده با دستگاه قضایی تأکید کرده و گفتند آمادگی داریم پرونده های تشکیل شده بین کسبه بازار را با توجه به آشناییمان با شرایط بازار نسبت به برقراری صلح و سازش فی ما بین آنها اقدام نماییم . بعلاوه در آستانه عید نوروز برای آزادی زندانیان مالی و همچنین پرداخت دیه محکومین به قصاص در حد توان کمک کنیم . همچنین آزادی بازاریان عزیزی که به دلیل مشکلات اقتصادی موجود و محکومیت های مالی در حبس به سر می برند را در برنامه داریم .

در پایان جلسه مقرر شد در مجتمع ویژه صلح و سازش شهید سلیمانی یک اتاق مناسب جهت استقرار جهادگران صلح و سازش در اختیار هیأت امناء بازار قرار گیرد و همچنین تعدادی بسته کمک معیشتی جهت اهداء به خانواده زندانیان نیازمند تأمین و تحویل شود.

بیشتر بخوانید

تصویرسازی دروغین مدعیان حقوق بشر از زندان‌های کشور/ ارفاقات به زندانیان ایرانی بی نظیر است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه شورای حل اختلاف هیأت امناء بازار شورای حل اختلاف صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، محسن ذبیحی با اشاره به اینکه اصلاح روابط مالی صنعت برق می‌تواند به سرعت گردش منابع نقدینگی و حذف بروکراسی امکان برنامه‌ریزی و برآورد منابع برای کل سال بهبود نقدینگی بر اساس تلاش شرکت‌ها در وصول استفاده از اعتبار گردش نقدینگی در حساب شرکت‌ها انگیزه وصول معوقات رسوب شده در استان‌ها و حمایت مقامات سیاسی استان بیانجامد، گفت: تأمین منابع مالی در حوزه جاری با توجه به نیازهای منطقی هر شرکت با تعیین ضرایب محاسبه و تعیین شده، انجام خواهد شد و متناسب با آنها منابع لازم در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌ای سعی شده تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانون موجود، برنامه‌های مصوب سالیانه بر اساس منابع در دسترس، اجرا و از طریق کنترل حجم سرمایه گذاری شرکت‌ها از افزایش بدهی‌ها جلوگیری شود.

ذبیحی در عین حال بزرگترین تهدید در راه اجرای طرح مالکیت و استقلال مالی شرکت‌های توزیع را عدم توجه کافی احتمالی برخی از شرکت‌های توزیع به مناسبات و نحوه خرید برق از بورس انرژی و عدم مراقبت و مدیریت دقیق تناسب منابع و مصارف عنوان کرد و در خصوص بدهی سالیان گذشته شرکت‌های توزیع به سازندگان و پیمانکاران نیز گفت: حل اساسی این بدهی‌ها مستلزم اصلاحات اساسی اقتصاد صنعت برق در هزینه انشعاب و دریافت بهای تمام شده قیمت برق است.

وی در همین زمینه افزود: اما در کوتاه مدت استفاده از رسوب معوقات فروش برق و وصول آن در شرایط حاضر، راه حل کوتاه مدت است، ضمن آنکه امیدواریم بخشی از بدهی‌ها نیز از طریق ظرفیت‌های قانونی در دسترس قابل تحقق، در آینده تأمین شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر در پایان تأمین برق تعهدات ایجاد شده در حوزه مشترکین جدید را اولویت نخست کارهای حوزه توزیع نیروی برق در کشور اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: طرح‌های مرتبط با گذر از اوج بار سال ١٤٠٣، هوشمندسازی و کنترل پذیری بار و طرح‌های تبدیل شبکه‌های سیمی مسی به کابل خود نگهدار نیز در زمره برنامه‌های اولویت دار سال جاری است.

کد خبر 6089929 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی