Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@05:35:59 GMT

مجوز استخدام 8000 مربی تربیتی کسب شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۳۸۹۷

مجوز استخدام 8000 مربی تربیتی کسب شده است

مسعود شکوهی گفت:امسال مجوز استخدام 8 هزار کسب کرده ایم. برای اولین بار رشته امور تربیتی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شد.

به گزارش برنا؛ مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی صبح امروز در شبکه شاد برگزار شد. مسعود شکوهی، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: مربیان ما با مسئولیت خود به افزایش چندبرابری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همکاران ما هشت رز از هفت روز هفته را درگیر هستند.

 او با بیان اینکه نهاد مقدس امور تربیتی حدود 400 شهید را تقدیم انقلاب و جنگ تحمیلی کرده است اظهار کرد: خدا را شاکریم به ما توفیق داده است در کسوت معلمی خدمت کنیم و بعد از آن در این نهاد ارزشمند حضور داشته باشیم. نهاد مقدس امور تربیتی میراث دار شهیدان رجایی و باهنر و مفتخر به حمایت‌های جدی و عملی مقام معظم رهبری است.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی افزود: مقام معظم رهبری در وصف این نهاد یک جمله کلیدی دارند می‌فرمایند «وجود امور تربیتی به عنوان یک نهاد انقلابی بخشی از آن عنصری است که برای تمام افرادی که در برابر انقلاب احساس مسئولیت دارند آرامش به همراه دارد.»

شکوهی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت حوزه پرورشی و نهاد امور تربیتی تاکید کرده‌اند، اضافه کرد: این مراسم برای تقدیر از افراد گمنامی است که کمتر دیده می‌شوند اما آثار فعالیت‌های آنان همیشه پابرجاست؛ تلاش مربیان تربیتی و پرورشی ما در کرونا نه تنها کاهشی نداشت بلکه افزایش چند برابری داشت.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی افزود: با مدیریت معاون پرورشی و فرهنگی یک برنامه ما به بهانه کرونا تعطیل نشد اگرچه شیوه و روش اجرای آن تغییر کرد اما هیچ کدام از فعالیت‌ها تعطیل نشد بلکه کیفیت و گستره آن نیز افزایش پیدا کرد.

او گفت: اگر در این مدت پشتیبانی‌ها و همراهی‌های ویژه وزیر نبود برنامه‌های ما پیش نمی‌رفت. ما با تمام محدودیت‌ها و مشکلات توانستیم در این دوره به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

به گفته او امسال مجوز 8 هزار مربی تربیتی استخدام کسب کرده ایم. برای اولین بار رشته امور تربیتی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد