Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:11:16 GMT

پرسپولیس | 10 درصد از مطالبات سرخ ها پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۴۳۹۳

پرسپولیسی ها بعد از پیروزی مقابل سایپا، بخش دیگری از مطالبات خود را دریافت کردند

بخش دیگری از مطالبات پرسپولیسی ها پرداخت شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل سایپا به برتری یک بر صفر رسید تا با 33 امتیازی شدن همچنان صدرنشینی‌اش در این رقابت‌ها را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق وعده مدیران باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم صبح امروز 10 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس به حساب آنها واریز شد تا جمع دریافتی بسیاری از آنها به 30 درصد برای این فصل برسد. 

البته تعدادی از بازیکنان جدید پرسپولیس با احتساب دریافت این مبلغ حدود 50 درصد از قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند.

اخبار داغ 

آخرین خبر از تصمیم هیات مدیره استقلال؛ پیشنهاد استعفا به محمود فکری ضعف هایی که به موقع برای پرسپولیس آشکار شدند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت زیدان: دربی مادرید؟ چرا و چگونگی خاصی ندارد؛ باید به زمین برویم و بازی بزرگی از خودمان به نمایش بگذاریم حمله کاسانو به کونته: آیا او می داند که پپ گواردیولا نیست؟ من احمق نیستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد