Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش شیخ‌آقایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اتمام مرحله نخست رقابت‌های لیگ مناطق کشور و مشخص شدن چهره تیم های صعودکننده، قرعه کشی دور دوم برگزار و تیم زاگرس مهاباد به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی حریفان خود را شناخت.

وی ادامه داد: براساس قرعه کشی انجام شده تیم نوجوانان زاگرس مهاباد با تیم اتحاد قزوین و تیم زیر ۱۵ ساله زاگرس مهاباد نیز با تیم تراکتور تبریز در مرحله دوم رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات فوتبال مهاباد با بیان اینکه این مرحله نیز به صورت رفت و برگشت و حذفی برگزار می شود، اظهار داشت: در این مرحله هر ۲ تیم زاگرس در بازی اول میهمان و در بازی برگشت میزبان حریفان خود خواهد بود.

شیخ آقایی گفت: هنوز تاریخ و زمان برگزاری مرحله دوم از طرف فدراسیون مشخص نشده است.

وی یادآور شد: در مرحله قبلی این رقابت ها تیم نوجوان زاگرس مهاباد در مجموع با نتیجه ۲ بر یک تیم آرتاویل جوان اردبیل شکست داده بود و تیم زیر ۱۵ سال زاگرس نیز در مجموع با نتیجه چهار بر صفر از سد تیم خزر لنگرود گذشت.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها فوتبال مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مهاباد آذربایجان غربی فوتبال مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور زاگرس مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت۲۳:۳۱دقیقه۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد.   وی افزود:نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد