Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:25:44 GMT

طرح استقبال از بهار در مریانج اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۴۴۳۳

طرح استقبال از بهار در مریانج اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا، محسن معصوم علیزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح از پانزدهم اسفندماه جاری با فضاسازی شهری، مرمت زیرساخت‌ها، گلکاری میادین و بلوارها و نیز سفره چینی هفت سین اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال براساس مصوبه ستاد کرونا نسبت به جذب مسافر در راستای کنترل و کاهش ویروس کرونا اقدام نخواهیم کرد اما رویکرد ما در اجرای برنامه‌های متنوع در راستای ارتقا سطح روحی و روانی شهروندان و خانه تکانی شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصوم علیزاده خاطرنشان کرد: مرمت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها، پوشش نقاط حفاری شده، تعمیر بخش‌های پیاده رو، بازسازی جدول و ترمیم خط کشی معابر از دیگر برنامه‌های عمرانی در راستای استقبال از نوروز است.

شهردار مریانج افزود: همچنین به منظور جلوگیری از تخریب آسفالت و پیاده‌روها، ممنوعیت عملیات نوارهای حفاری از پانزدهم اسفند ماه جاری تا پایان فروردین ماه سال آینده به استثنای موارد حوادث و امدادی را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی محور همدان به کرمانشاه در محدوده شهرداری مریانج گفت: طرح جمع آوری زباله‌های حاشیه جاده و زیباسازی نوار کناری و بلوار جاده کرمانشاه حدفاصل بلوار ارتش تا میدان کربلا در دستور کار است.

معصوم علیزاده، پاک‌سازی و نظافت وسایل عمومی شهر نظیر ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، شستشوی اِلمان‌ها و نمادهای شهری، سطل‌ها و باکس‌های زباله، نرده‌ها، نیمکت‌ها، تعمیر و راه‌اندازی تمام آب نماها و فواره‌های موجود در سطح شهر و ترمیم شبکه‌های روشنایی میادین‌، پارک‌ها و اماکن و تاسیسات متعلق به شهرداری را از دیگر اقدام‌های در حال انجام دانست.

وی ساماندهی وانت بارهای عرضه محصولات را مورد تاکید قرار داد و افزود: در طرح استقبال از بهار فضایی را به صورت موقت برای تجمع وانت بارها در برخی از نقاط شهر مریانج و بلوار ارتش تعیین کرده‌ایم که ملزم به استقرار در این مکان‌ها هستند.

شهردار مریانج با اشاره به آماده باش آتش نشانی، کارکنان خدمات شهری، فضای سبز و خدمات موتوری شهرداری مریانج در ایام عید گفت: شهروندان در پنج‌شنبه آخر سال از رفتن به باغ رضوان و گلزار شهدا شهر خودداری کنند.

شهر مریانج در ۵ کیلومتری غرب شهرستان همدان، بیش از هشت هزار جمعیت دارد.

برچسب‌ها مریانج همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریانج همدان مریانج همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون ماده ۵ استان همدان به ریاست علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد.

استاندار همدان در این نشست اعلام کرد: محدوده بازآفرینی ۹ شهر شامل مراکز شهرستان‌ها، از جمله همدان، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، رزن، کبودراهنگ، بهار و فامنین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: در سال گذشته محدوده‌های بازآفرینی سه شهر لالجین، گیان و قهاوند مصوب شد و امروز نیز محدوده ۲۰ شهر دیگر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: محدوده‌های بازآفرینی شهرهای نهاوند و بهار مورد بازنگری قرار گرفت و برای شهرهای جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح آباد، مهاجران، شیرین سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس و دمق مورد موافقت نیز قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: با ضوابط تشویقی کالبدی بافت‌های ناکارآمد شهرهای لالجین، قهاوند، جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح‌آباد، مهاجران، شیرین‌سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس، دمق و کبودراهنگ موافقت شد.

کد خبر 6095966

دیگر خبرها

  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی