Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد با مشاوره های انجام گرفته در زمینه زمان بندی بازی هایی که قرار شد در ماه مارچ(فروردین 1400) برگزار شود، اصلاحاتی انجام شد.

با توجه تداوم شیوع ویروس کرونا و محدودیت های سفر در بسیاری از کشورهای آسیایی تغییراتی در برنامه بازی های ماه مارچ انجام شد که به شرح زیر است:

گروه هفتم: عربستان - فلسطین 30 مارچ/استادیوم دانشگاه ملک سعود ریاض

گروه ششم: تاجیکستان-مغولستان 30 مارچ/استادیوم دوشانبی

گروه ششم: مغولستان-ژاپن 30 مارچ/استادیوم فوکودا دینچی

کنفدراسیون فوتبال آسیا سلامت بازیکنان و مسئولان در اولویت قرار داده و طبق پروتکل های بهداشتی این مسابقات را برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC باب میزبانی در مسابقات انتخابی را به روی فدراسیون ها باز کرده و هر کشوری که خواهان میزبانی مسابقات گروه اش است می تواند اقدام کند. بزودی زمان بندی دقیق و مکان برگزاری بازی ها در ماه ژوئن(خرداد) اعلام خواهد شد.

بازی های تیم ملی کشورمان پیش از این مقرر شد به ماه ژوئن(خرداد) موکول شود و فدراسیون ایران درخواستی برای میزبانی از مسابقات گروهش ارائه کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی اصلاحیه AFC تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب زمانبندی انتخابات دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اطلاعیه شماره یک، برنامه زمان‌بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی را برای عضویت در کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (3) و تبصره (3) ماده (10) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه 1403/1/28 کمیسیون فرا قوه ای احزاب مبنی بر انتخاب هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی  و استانی جهت شرکت در انتخابات  دعوت می شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه 1403/2/9 تا روز پنجشنبه 1403/2/13 با مراجعه سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشور نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیأت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه 1403/2/22 تا روز چهار شنبه 1403/2/26 انجام و اسامی نامزدها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیأت نظارت 2روز فرصت دارند تا از روز شنبه 1403/2/29 تا روز یکشنبه 1403/2/30 اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت 48 ساعت از روز دوشنبه 1403/2/31 تا روز سه شنبه 1403/3/1به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیأت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه 1403/3/10 (انتخابات احزاب ملی راس ساعت 09:00 صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت 14:00 بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیات نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE