Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:28:15 GMT

بخش انگلیسی شبکه اینترنتی عبرات راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۴۵۲۹

بخش انگلیسی شبکه اینترنتی عبرات راه اندازی شد

کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین به منظور آشنایی بیشتر زائران وعلاقمندان به اهل‌بیت در جهان با فرهنگ ومعارف مکتب اهل بیت (ع) به‌ویژپیام‌های رهایی بخش نهضت الهی عاشورا و حرکت بزرگ اربعین، بخش انگلیسی شبکه اینترنتی عبرات را به صورت آزمایشی راه‌ اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام عبدالرضا بحرانی، مسئول بخش بین الملل شبکه عبرات  از راه اندازی بخش انگلیسی تلویزیون اینترنتی عبرات خبر داد و گفت: همزمان با ولادت با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امیرمومنان علی (ع)، بخش انگلیسی شبکه اینترنتی عبرات راه ‌اندازی و فعال  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بخش بین الملل شبکه عبرات با بیان اینکه در حال حاضر این شبکه اینترنتی به صورت مناسبتی فعالیت خواهد کرد،  افزود: کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین  در راستای انجام ماموریت خود برای نشر و ترویج فرهنگ اهل‌بیت و نهضت عاشورا از ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی برنامه‌های متنوعی در دست اجرا دارد، امیدواریم به زودی این شبکه اینترنتی به زبان‌های دیگر نیز تا محرم راه اندازی شود.

 

حجت الاسلام بحرانی خاطرنشان کرد: این شبکه  در ماه محرم و صفر به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه‌ها به نشانی اینترنتی abarat.tv  استفاده کنند.
 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: عبرات شبکه اینترنتی بخش انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی

بازدید 3 ویدیویی از تسلط به زبان انگلیسی یک ماهی فروش اهوازی مورد توجه قرار گرفته که با دو کودک انگلیسی صحبت می‌کند. از این پیرمرد پیش از این نیز ویدیوهایی منتشر شده بود. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان