Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون.خ» از اواسط مهرماه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شد و بعد از بیش از ۱۴۰ روز، صبح امروز سه شنبه ۱۲ اسفند به پایان رسید.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون. خ» در متنی با تشکر از همکاران و عوامل سازنده سریال نوشت:

«پروردگار مهربان را شکرگذارم که در انتهای سال سرد و سختی که بر همه ما گذشت؛ پروژه «ن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خ» را با سلامت همه عوامل اش به پایان بردیم.

گروهی صد نفره که هر روز در هوای نزدیک به منهای صفر و در شرایط  بسیار سخت و با وجود هیولایی به نام کرونا با امید و عشق به کارشان ادامه دادند و تمام آرزو و انگیزه پنج ماه تلاششان، آوردن لبخندی به لب مردم نجیب ایران در سال نو بود.

از همکاران و هنرمندان و مردم عزیز کرمانشاه و کردستان که مهمان ما بودند و صبوری همیشگی کردهای نجیبمان را باز هم برایمان یاداوری کردند بسیار متشکرم. 

 از اهالی رسانه و مطبوعات نیز که در مدت ساخت این مجموعه به آن توجه و عنایت داشتند سپاسگذارم و امیدوارم همه مردم ایران سریال «نون. خ» را به عنوان هدیه ناقابل در شبهای عید هزار و چهارصد از ما قبول کنند.»

سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

فصل سوم سریال «نون.خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

عوامل این سریال عبارتند از کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه‌کننده: مهدی فرجی، نویسنده: امیر وفایی، مدیر تولید: منصور غضنفری، دستیار یک کارگردان: محمد غفاری، مجری طرح: علی کریمی، مدیر برنامه‌ریزی: ساناز بصیر، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح گریم: بابک اسکندری، صدابردار: امیر عاشق حسینی، تدوینگر: امیرشیبان خاقانی، آهنگساز: صادق آزمند، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی‌نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: میثم محمدی، جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: رسول کهنسال، مدیران تدارکات: محمد محمدنیا و مسعود یوسفی.

کد خبر 5159924 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال نون خ مهدی فرجی سریال ایرانی جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی رادیو سلامت شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی ویروس کرونا فیلم مستند فیلم کوتاه محمدرضا الوند گلدن گلوب جایزه سینمایی شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی صبح چهارشنبه همزمان با گرامیداشت مقام معلم با حضور مسؤولان، معلمان و دانش آموزان مقطع ابتدایی در سالن تربیت آموزش و پرورش شهرستان تربت جام با معرفی آثار برتر پایان یافت.

در این مراسم حسین امامی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره‌ها در حوزه آب و خلق آثار ادبی در زمینه این مایع حیاتی به افزایش آگاهی مردم نسبت به منابع و استفاده بهینه از آب کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان ر ضوی با اشاره به این که از طریق هنر می‌توان جامعه را هدایت و فرهنگ سازی کرد. خاطر نشان کرد: اهالی فرهنگ و هنر برای تنویر افکار عمومی نسبت به استفاده بهینه آب و کمک به توسعه سازه‌های آبی در کشور رسالت دارند.

وی تصریح کرد: باید به موضوع فرهنگ سازی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه توجه جدی شود که مسؤولیت و رسالت آن متوجه اهالی فرهنگ و هنر و دست اندرکاران این بخش است.

استفاده از ظرفیت دانش آموزی به عنوان سفیران و مبلغین آب در بین خانواده‌ها

همچنین در این مراسم مرتضی اشراقی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تربت جام در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره دست سازه‌های آبی استفاده از ظرفیت دانش آموزی به عنوان سفیران و مبلغین آب در بین خانواده‌ها بود.

ارسال ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

سعید روزی، مدیر دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به این که این جشنواره برای نخستین بار در کشور توسط روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی طراحی و اجرا شده است ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در جشنواره گفت: ایده جشنواره دست سازه‌های آبی از سال ۸۵ در مدارس کشور مطرح شد و برای اولین بار در خراسان با محوریت تربت جام وبا این شکل و شمایل برگزار شد.

مدیر دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با محوریت ارزش آب و کم آبی، پیشینه و تمدن، بهینه سازی چرخه آب، خلاقیت و نوآوری، قصه نویسی برگزار و تعداد ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و با رأی هیئت داوران تعداد ۳۰ اثر برتر انتخاب شد.

فرهنگ‌سازی در حوزه صرفه جویی در مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است

حجت الاسلام یدالله دامن پاک مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه صرفه جویی در مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است و برای آینده کشور و زندگی راهی جز صرفه جویی و استفاده بهینه از آب نداریم.

گفتنی است؛ در این مراسم اساتید موسیقی مقامی شهرستان غلامحسین غفاری، فاروق کیانی و مردانشاهی با اجرای دوتار نوازی در کنار اجرای دکلمه و سرود و حرکات آئینی هنرنمایی کرده و مراسم شاد و مفرحی را برای دانش آموزان فراهم کردند، در پایان با اهدای لوح و جوایزی از دانش آموزان برتر جشنواره تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6100404

دیگر خبرها

  • همبرگر جیرجیرک برای مردم، استیک برّه برای «نخبگان» / با طراح «بردگی نوین جهانی» آشنا شوید+عکس و فیلم
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد