Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@08:23:49 GMT

پیام تبریک پوتین به مناسبت ۹۰ سالگی گورباچف

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۴۶۶۹

پیام تبریک پوتین به مناسبت ۹۰ سالگی گورباچف

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه امروز -سه‌شنبه- دوم مارس تولد ۹۰ سالگی «میخائیل گورباچف»، آخرین رئیس جمهوری اتحاد شوروی را تبریک گفت و وی را به عنوان چهره اثرگذار تاریخ توصیف کرد. 

پوتین در پیام تبریک خود به گورباچف برای وی آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و نوشت: «امیدوارم تبریک من را به مناسبت ۹۰ سالگی ‌پذیرا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما به حق به سلسله شخصیت‌های برجسته و دولتمردان بزرگ عصر ما تعلق دارید که تأثیر بسزایی در روند تاریخ ملی و جهانی داشته‌اند.»

وی در ادامه افزود: «تجربه حرفه‌ای و زندگی‌، انرژی و توانایی‌های خلاقانه گورباچف به او کمک می‌کند تا در امور عمومی‌، روشنگری و توجه به اجرای برنامه‌های بشردوستانه بین‌المللی شرکت کند.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پوتین گورباچف 90 سالگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم

وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز معلم پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در پیامی در شبکه ایکس نوشت: معلمی شغل انبیاست. روز معلم را به تمام اساتید و معلمان عزیزی که چراغ علم و آگاهی را در دل و جان فرزندان این مرز و بوم کهن روشن می‌کنند، تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آنان سلامتی، توفیق و بهروزی مسئلت می‌کنم.

به معلمین عزیزی که در مناطق دور دست، زندگی‌خود را وقف آموزش فرزندان وطن و اعتلای ایران عزیز کرده‌اند، تبریک ویژه و خدا قوت می‌گویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سرنگونی پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر