Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم و مدافع لیگ برتری به یحیی گل‌محمدی قول دادند فصل آینده پرسپولیسی شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از چند هفته پیش و قبل از پایان نیم‌فصل اول لیگ بیستم، یحیی گل‌محمدی لیستی از مدافعان و مهاجمان شاخص و مد نظر خودش تهیه کرد تا آنها را برای تقویت پرسپولیس جذب کند. اغلب این بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی با تیم‌های خود قرارداد داشته و به همین خاطر موفق به جلب رضایت باشگاه فعلی برای پیوستن به پرسپولیس نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در نیم‌فصل اول به‌رغم غنی بودن در خط میانی در خط دفاع (‌مرکز خط دفاع) و خط حمله خود با کمبودهایی روبه‌رو بود. برهمین اساس خرید مدافع میانی مناسب و مهاجم گلزن در اولویت کادر فنی پرسپو‌لیس قرار گرفت اما با توجه مشکلات خریدهای زمستانی آنچنان که باید و شاید گل‌محمدی به اهداف خودش در نقل و انتقالات نرسید. در این میان دو بازیکن تلاش بسیاری کردند بلکه بتوانند رضایت باشگاه خود را جلب کرده و قرمزپوش شوند.

این دو بازیکن در خط دفاع و حمله بازی می‌کنند اما به‌رغم تلاش و اصرار زیاد برای جدایی با مخالفت جدی باشگاه‌های خود مواجه شدند. با این وجود این مهاجم و مدافع لیگ برتری به یحیی گل‌محمدی قول دادند فصل آینده پرسپولیسی شوند! البته باید دید سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده هم این دو بازیکن را می‌خواهد یا نه؟!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است