Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین اصلاحیه خود، زمان برخی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین را که ۱۹ فوریه (اول اسفند) اعلام کرده بود را  تغییر داد و اعلام کرد که این تغییر به خاطر شرایط میزبانی قطر صورت گرفته است.

بر همین اساس با توجه به محدودیت‌های سفر و زمانی که برای قرنطینه تیم‌های حاضر در محل برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است، ادامه مسابقات در روزهای ۲۵ و ۳۰ مارچ (پنجم و دهم فروردین) به شرح زیر صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر مسابقات از جمله دیدارهای تیم ملی ایران نیز قرار است در ماه ژوئن (خرداد ماه) برگزار شود. زمان و مکان دقیق این مسابقات قرار است به زودی اعلام شود.

تیم ملی ایران در گروه سوم این رقابت‌ها با ۶ امتیاز در رده سوم و پس از تیم‌های عراق و بحرین قرار دارد.

برچسب‌ها تیم ملی ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید