Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نرخ هر قطعه سکه از ابتدای هفته تا کنون ریزشی ۴۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است و صرافان می‌گویند این شرایط تداوم خواهد داشت.

ریزش قیمت طلا در بازارهای جهانی تحت تاثیر آغاز واکسیناسیون در جهان و بهبود چشم‌انداز آتی اقتصادی رخ داده است. برخی معامله‌گران بین‌ المللی پیش‌بینی کرده‌اند ریزش قیمت طلا تا ۱۶۰۰ دلار در هر اونس تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به این ترتیب ارزش سکه با قیمت کنونی ارز بیش از پیش کاهش یافته و سکه کانال مهم ۱۰ میلیونی را نیز از دست خواهد داد.

 منفی شدن چشم انداز آتی قیمت سکه سبب افزایش عرضه سکه به بازار شده است با این حال هر چند صرافان قیمت فروش سکه را برابر با ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام می‌کنند اما حاضر به خرید در قیمت هایی بالاتر از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیستند. زمزمه رسیدن قیمت سکه به هشت میلیون تومان نیز از میانه روز در بازار شنیده می شود.

 فعالان بازار می‌گویند در این شرایط اغلب نوسان گیران در قالب فروشنده راهی بازار شده اند تا مانع از زیان بیشتر شوند.با این حال برخی از فعالان بازار معتقدند در صورتی که ایران از برجام خارج شود و معادلات ارزی کشور تغییر کند، قیمت سکه روندی متفاوت از بازار جهانی طلا را در پیش خواهد گرفت.

 ریزش لحظه به لحظه قیمت سکه در بازار طبق پیش بینی‌ها تا پایان هفته جاری تداوم خواهد داشت.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1491703

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا ارز بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، ۹۵۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۱۰۳ هزار تومان کاهش در مقایسه با پنجشنبه، سه میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد.

امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، هر اونس طلا در نرخ ۲ هزار و ۳۰۱ دلار ثابت ماند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ لحظه ریزش کوه در جاده قاضی‌خان بدره
  • لحظه هولناک ریزش کوه در ایلام + ویدئو
  • (ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم)
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • (ویدئو) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس