Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: عملیات اجرایی 1800 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن «پروژه برکت»، با بیان اینکه مقوله تامین مسکن خصوصا برای اقشار آسیب‌پذیر سیاست راهبردی نظام اسلامی است اظهار کرد: خوشبختانه در استان قم از همان ابتدای امر پیشگام بودیم و توانستیم هم از نظر واگذاری زمین‌هایی که می‌تواند در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار گیرد و هم پیگیری ساخت اقدامات خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی 1800 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: با این طرح 163 هکتار از اراضی به شهر ملحق شد تا بتوانیم مسکن را برای اقشار مختلف ایجاد کنیم.

استاندار قم الحاق اراضی 560 هکتاری پردیسان برای ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر را مورد توجه قرار داد و افزود: براساس قول مساعدی که وزیر راه و شهرسازی داده است با تصویب این الحاق در شورای عالی معماری و شهرسازی پاسخگوی تقاضاهای بیشمار شهروندان به خصوص ثبت‌نام کنندگان در طرح اقدام ملی در شهرک امیرکبیر خواهیم بود.

وی بیان کرد: در کنار کیفیت، سرعت عمل در اجرای این پروژه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ با همت ستاد اجرایی فرمان امام امیدواریم که به سرعت این پروژه به سرانجام رسیده و شاهد تکمیل پروژه‌ها باشیم.

سرمست خاطرنشان کرد: امروز در سفر رئیس ستاد اجرایی بیش از 3 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری خواهد شد؛ با اختصاص این اعتبار احیای واحدهای راکد و نیمه‌راکد را هم در دستور کار داریم که 400 میلیارد تومان نیز در این خصوص اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد برکت واحد مسکونی طرح اقدام ملی طرح اقدام ملی مسکن ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی