Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوانی نژاد از تمدید چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در گیلان خبر داد و گفت: تاکنون۴۵۳ نفر از اعضای کانون های مساجد گیلان در این رویداد قرآنی شرکت کردند.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به تمدید چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا امسال شاهد برگزاری مسابقه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته هستیم متذکر شد: هرساله این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شد که امسال با توجه به شرایط کشور به لحاظ شیوع بیماری کووید ۱۹،شاهد برگزاری آن در بستر فضای مجازی هستیم

 

وی برگزاری این مسابقات را در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ اعلام کرد و افزود: تلاوت ترتیل، تقلیدی، حفظ جزء ۳۰، اذان، مکبری، قرائت نماز، نقاشی آیات، ویژه خواهران و برادران برپا می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد ادامه داد: همچنین مسابقات رده سنی ۱۶ تا ۳۰ نیز در رشته‌های تلاوت، تحقیق، ترتیل، حفظ کل برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات در قالب طرح ملی «ایران قوی» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است تصریح کرد: اعضای کانون‌های مساجد گیلان می‌توانند برای شرکت در این رویداد قرآنی به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی اینترنتی  bachehayemasjed.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثارشان را در منزل ضبط کنند اما ضبط و اجرا در مساجد امتیازی ویژه‌ای خواهد داشت خاطرنشان ساخت: تاکنون ۴۵۳ نفر از اعضای کانون‌های مساجد گیلان در این مسابقات شرکت کنند.

 

وی با اعلام اینکه بیشترین استقبال از رشته نقاشی آیات با ۲۱۳ اثر بود ادامه داد: در رشته تلاوت نور ۱۰۲ نفر و اذان ۶۴ نفر شرکت کردند.

 

رضوانی‌نژاد تعداد شرکت کنندگان در رشته قرائت نماز را ۳۶ نفر، مکبری۲۱ نفر و قرائت تحقیق و تقلیدی ۱۷ نفر اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: استقبال از این جشنواره در استان گیلان مطلوب بوده و با توجه به تمدید مهلت آن انتظار می رود تعداد شرکت‌کنندگان در همه رشته‌ها افزایش یابد.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی مسابقات قرآنی مدهامتان کانون های مساجد گیلان چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد اعضای کانون مساجد گیلان رضوانی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند