Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا امیریان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در تولید این چادرهای امدادی می توان با نظارت مستقیم سازمان امداد و نجات و واحد کنترل و کیفیت شرکت صنایع نساجی هلال ایران همه مزیت ها از نظر ضد آب بودن و عدم نفوذ آب به داخل چادر و نوع تهویه هوا و استفاده از پارچه های مرغوب و همه استانداردهای مورد نیاز یک چادر با شرایط اقلیمی مناطق آسیب دیده رعایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چادرهای کنونی و موجود در ساختار امدادی کشور متناسب با وضعیت آب و هوای معتدل در کشور تولید شده اند و در مناطق بسیارسرد و کوهستانی، سرما به ویژه در ساعات پایانی روز و شب به داخل چادر نفوذ می کند، گفت: بنابراین باید چادری برای این مناطق  طراحی و تولید شود که نفوذ آب و سرما در آن به عنوان راهبردی ترین وسیله امدادی به حداقل برسد که توانایی تولید این چادر در شرکت صنایع نساجی هلال ایران در صورت درخواست و ثبت سفارش از سوی تمامی دستگاه های متولی در امر مدیریت بحران و سوانح و نیروهای مسلح برای اسکان اضطراری حادثه دیدگان از حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله وجود دارد.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال‌احمر توضیح داد: اکنون در این شرکت بالغ بر چندین چادر طبق محیط های آب و هوایی استان‌های مختلف کشور، انواع مختلف چادرهای اسکان اضطراری و بادی و چادرهای جدید امدادی مناطق متاثر و آسیب دیده از انواع حوادث تولید می‌شود که می توان به تولید انواع چادرهای امدادی، اقلیمی (۶ ضلعی)، اختصاصی فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر، آکاردئونی، ۲۴۰ متری چند منظوره (راب هال)، استراحتگاه گروهی (۲۴ نفره)، نظامی، استتار، مسافرتی کامپوزیتی، فنری و ضد حشره و نظایر آن اشاره کرد.

امیریان اعلام کرد: شرکت صنایع نساجی هلال ایران در تولید اقلام امدادی، توانمندی بالقوه‌ ای دارد و می ‌تواند در شرایط اضطراری «عمومی» و «پیچیده» انواع حوادث طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت برای حوادث داخل کشور و همچنین سوانحی که در نقاط مختلف جهان رخ می ‌دهد، انواع چادر را برای اسکان اضطراری و موقت آسیب دیدگان و درخواست کنندگان کمک های اضطراری و فوری تولید کند.

به فرایند استقرار افراد آسیب دیده از حوادث و سوانح در اماکن واجد ملزومات و تسهیلات اولیه زندگی که بطور معمول با استفاده از چادر و با بهره مندی از فضاهای عمومی از جمله مدارس، مساجد، حسینیه ها، سالن های، ورزشگاه و نظایر آن تامین می شود، اسکان اضطراری گفته می شود.

برچسب‌ها سیل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زلزله سیل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زلزله اخبار کنکور شرکت صنایع نساجی هلال ایران اسکان اضطراری آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان