Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@16:50:10 GMT

رشد ۴۶۰درصدی ارزش بیت کوین

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۵۵۹۷

رشد ۴۶۰درصدی ارزش بیت کوین

به گزارش اقتصادآنلاین، از آنجا که شرکت‌های بزرگی مانند تسلا و پی‌پال به طرفداری از بیت‌کوین روی آورده‌اند و همچنین بانک‌های مرکزی به دنبال انتشار ارزهای دیجیتالی خود هستند، بیت‌کوین می‌تواند روزی به ارز منتخب برای تجارت بین‌المللی تبدیل شود.

آینده بیت‌کوین هنوز نامشخص است و موانعی بر سر راه پیشرفت این ارز دیجیتالی وجود دارد، اما تحولات آن در کوتاه‌مدت تعیین‌کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتالی اغلب در معرض نوسانات چشمگیر قرار می‌گیرند. این رمزارز مشهور پس از یک هفته رسیدن به قیمت بی‌سابقه ۵۸هزار دلاری، بیش از ۱۰هزار دلار سقوط  کرده است. اما با این حال هنوز هم در سال جاری رشد ۶۰درصدی و در طول ۱۲ماه گذشته رشد ۴۶۰درصدی را تجربه کرده است.

پربیننده ترین قیمت دلار ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۱اسفند/ واکنش بازار به وعده ارزی روحانی پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۲اسفند/ تب وعده ارزی روحانی فروکش کرد قیمت دلار ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین برجام قیمت دلار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ ناظر گمرکات مازندران گفت فروردین ماه امسال بیش از ۷۰ قلم کالا  با وزن ۱۴۷ هزار و ۴۱۷ تن، به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از گمرکات مازندران (نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل) به نقاط مختلف دنیا صادر شد.

امیرجمشیدی ، اقلام صادراتی را ؛ فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیا چوبی و... عنوان و خاطرنشان کرد: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۷۰ درصد و از نظر ارزشی ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

جمشیدی افزود:  فروردین ماه ، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

وی مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران را عراق با واردات ۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار دلاربعنوان  اولین مقصد صادرات کالا‌های مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزاردلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۱۷۸ هزاردلار و ازبکستان با یک هزار تن به ارزش ۹۸۹ هزار دلاراعلام کرد.

جمشیدی خاطرنشان کرد:  در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از پنج کشور مقصد صادراتی محصولات مازندران به گمرکات مازندران وارد شد که ۹۴ درصد به لحاظ وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است