Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواستند صنعت ایران زمین‌گیر شود، گفت:، اما صنعتگران در مقابل مشکلات ایستادند و نگذاشتند صنعت کشورمان زمینگیر شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو اسحاق جهانگیری امروز در پنجمین مراسم اعطای تندیس و نشان امین الضرب گفت: بسیار تشکر می‌کنم از اقدامات ارزشمند اتاق بخصوص در مورد برگزاری مراسم اعطای تندیس و نشان امین الضرب که به یاد یکی از انسان‌های زحمت کش و خوشنام که در کار‌های مختلفی از جمله مسائل اقتصادی و اجتماعی صاحب نام است و نام آن ماندگار است و از صاحب نامان بخش صنعت کشور و خصوصا از پیشکسوتان کشور که برای تولید کشور فعالیت کرده اند تقدیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول رئیس جمهور افزود: هر کدام از ما حتما در زندگی با موانعی روبرو می‌شویم و اصلا انسان‌های بزرگ در همین جا تفاوتشان با دیگران شناخته می‌شود که علیرغم موانع و سختی ها، کار‌های بزرگ انجام می‌دهند و لذا خوب است که همیشه کار‌های خوبی که انجام گرفته و کار‌های ماندگاری که انجام شده آن را به خاطر آوریم و از آن به عنوان سرمایه استفاده کنیم و به نسل جوان این افراد را به عنوان الگو معرفی کنیم تا نسل جوان احساس کند که می‌تواند کار‌های بزرگ انجام دهد همانطور که گذشتگان انجام داده اند و می‌تواند موانع را پشت سر بگذارد همانطور که گذشتگان کرده اند و می‌تواند آینده درخشانی برای کشور مانند گذشتگان ایجاد کند.

وی اظهار داشت: اگر مدام از مشکلات بگوییم و موانع را مطرح کنیم دلیل ندارد که به عنوان نمونه و برتر باشیم افرادی هستند که از مشکلات صحبت کنند و مشکل نبوده را بوده کنند و به آن بپردازند، حرف نزده را زده کنند و به آن بپردازند و دروغ بسازند و براساس دروغی که می‌سازند روی آن تحلیل و ارزیابی کنند براساس یک مطلب ناصحیح، اما تولید کننده و صنعت گر همواره کار سازندگی و آینده خوب را برای کشور ترسیم می‌کند و از دل مشکلات خوبی را ترسیم کند وگرنه نامش صنعت گر نیست. صنعت گر از دل سختی‌ها کار‌های نو و مهمی را انجام می‌دهد و به یادگار می‌گذارد و با این کار می‌گوید که می‌شود از دل سختی‌ها و ویرانی‌ها عمران و آبادی را برای کشور رقم زد و حتما صنعتگران اینگونه هستند.

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: ما الان در این شرایط سخت حتما اگر بخواهیم در رابطه با صنعت و تولید کشور بحث کنیم جایی که آمریکایی می‌خواستند آن را زمینگیر کنند، اما با همه مشکلات یک عده ایستاده اند و آن را سرپا گذاشته اند.

وی بیان داشت: روز‌های خوبی را پیش رو می‌بینیم و فکر می‌کنم که این سختی‌ها تمام می‌شود و حتما آینده بسیار خوبی خواهیم داشت و نسل جوان با تجربه‌ای که از صنعت گران و نسل کار کشته‌تر یاد می‌گیرد و با این تجربیات می‌توانیم مشکلات را هم پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهانگیری صنعت تحریم سختی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد