Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که تیاکو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، مناسب بازی در این تیم نیست و بیشتر به درد شیاطین سرخ می خورد.

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز معتقد است که تیاگو آلکانتارا از مدل بازیکنان یورگن کلوپ نیست و بیشتر به کار منچستریونایتد خواهد آمد.

 

تیاگو در حالی در تابستان با قراردادی 24 میلیون یورویی از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست که انتظارات فراوانی در آنفیلد از او می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ستاره اسپانیایی قرمزها در این تیم به مشکل خورد و نتوانست این انتظارات را برآورده کند.

 

در انتقاد از این بازیکن حتی گفته شده که تیاگو در یک سوم پایانی زمین لیورپول را کند کرده است. پل اسکولز نیز معتقد است که این بازیکن برای بازی در منچستریونایتد مناسب تر است.

 

اسکولز گفت: "آن مدلی که لیورپول با سه هافبک خود بازی می کند، فکر نمی کنم که زیاد مناسب او باشد. نقش هافبک وسط برای او مناسب تر است.

 

 

وقتی تو در آن پست و در کناره ها باشی، دیگر خیلی سخت است که بتوانی در زمین جا به جا شوی چرا که او از آن مدل بازیکنان نیست.

او نیاز دارد که در وسط زمین بازی کند. بتواند اوضاع را کنترل کند، بازیکنان را به بازی اضافه کند و این چیزی است که او خیلی خوب انجام می دهد. من فقط دارم فکر می کنم که آیا این سبک بازی که او دارد مناسب مدل بازی لیورپول هست؟

به نظرم او بیشتر مناسب بازی در منچستریونایتد است. با سبک بازی که یونایتد دارد او می تواند بازی را کنترل کند. یورگن کلوپ و لیورپول... من آنها را در موقعیتی نمی بینم که بازی ها را کنترل کنند.

آنها مستقیم به گلوی حریف حمله می کنند. تیاگو چنین انرژی ندارد تا واقعا بر بازیکنان قدرتمند خط میانی غلبه کند."

تیاگو آلکانتارا لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیاگو آلکانتارا لیورپول مدل بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم

شانس شاگردان یورگن کلوپ برای فتح لیگ برتر انگلیس، با قبول دومین بازی بدون برد متوالی کمتر از قبل شد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیک لندن تیم‌های فوتبال وستهام و لیورپول برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت.

جارود بوون در دقیقه ۴۳ گل نخست را برای وستهام به ثمر رساند اما لیورپول نه تنها گل خورده را در دقیقه ۴۸ توسط اندرو رابرتسون پاسخ داد بلکه به لطف گل به خودی آلفونسو آرئولا، دروازه‌بان تیم وستهام در دقیقه ۶۵ از حریف پیش افتاد. این گل اما منجر به پیروزی لیورپولی‌ها نشد چرا که مایکل آنتونیو در دقیقه ۷۷ کار را برای وستهام به تساوی کشاند.

این بازی یک حاشیه هم داشت که درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی بود طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد.

لیورپول که هفته گذشته نیز بازی معوقه‌اش در دربی مرسی‌ساید را به اورتون باخت، با قبول این تساوی ۷۵ امتیازی ماند و پایین‌تر از منچسترسیتی و آرسنال در رده سوم باقی ماند. این در حالیست که آرسنال با یک بازی کمتر (نسبت به لیورپول) و ۷۷ امتیاز و منچسترسیتی با دو بازی کمتر و ۷۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. این بدان معناست که فاصله لیورپول با صدر جدول به صورت بالقوه می‌تواند به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند، آن هم در شرایطی که این تیم سه بازی دیگر تا پایان فصل فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود