Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، مهرداد بابایی در مورد آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان البرز، اظهار داشت:در حال حاضر با توجه به بیماری یابی و حساسیت نسبت به کرونای انگلیسی در استان البرز تاکنون 15 نفر از مبتلایان به این بیماری شناسایی شدند.   وی افزود: حساسیت نسبت به بیماریابی در استان البرز یکی از مواردی است که با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با بیان اینکه نباید اینگونه تصور شود که البرز کانون کرونای انگلیسی است و در این مورد سیاه نمایی شود، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا در استان البرز همچنان ضرورت دارد.   سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با بیان اینکه در صورتی که شیوه نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا رعایت نشود باید منتظر موج جدیدی از کرونا بود، ادامه داد: شلوغی آخر سال و تردد مردم در مراکز پرازدحام باید کنترل شود تا بتوان از ایجاد موج جدید جلوگیری کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی ستاد کرونای استان البرز کرونای انگلیسی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ متخصص بیماری‌های داخلی و مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در استان همدان ۲۶۹ بیمار مبتلا به هموفیلی داریم که ۱۹۴ نفر از آنها نیازمند دریافت دارو به صورت مستمر هستند.

طوس کیانی افزود: این بیماری نوعی اختلال در خونریزی به طور وراثتی است و بیشتر با علائم کاهش انعقاد خون و کبودی‌های بدن پس از ضربه مشخص می‌شود.

به گفته این متخصص داخلی، هموفیلی با خونریزی مفصلی و تغییر شکل مفاصل و گاهی گوارشی و مغزی همراه می‌شود.

دکتر کیانی افزود: راه درمان این بیماری دریافت فاکتور‌های خونی به ویژه فاکتور‌های ۸ و ۹ است که از فراوده‌های خونی در کشور ما هم تهیه می‌شود و با تزریق به بیمار منتقل می‌شود، تا آنزیم‌های خون مبتلا به هموفیلی مشابه افراد سالم شود.

دیگر خبرها

  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند