Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@20:45:16 GMT

علی کفاشیان: کار داشتم و در انتخابات شرکت نکردم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۵۸۱۸

نایب رییس اول سابق فدراسیون فوتبال بیان کرد فدراسیون یک سال زمان دارد تا با همکاری وزارت ورزش تکلیف بند یک اساسنامه که مورد نظر فیفا است را در مذاکره با دولت و مجلس را روشن کند

علی کفاشیان صحبت هایی را در مورد فدراسیون عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، نایب رییس اول سابق فدراسیون فوتبال درباره این اتفاق، گفت:

دلیلی نداشت در مجمع حاضر شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودند کسانی که کارهای مربوط به اداره مجمع را انجام می‌دادند و به همین علت هیچ نیازی به من نبود. خودم هم کار داشتم و در اننخابات شرکت نکردم.

کفاشیان درباره نتیجه انتخابات هم عنوان کرد:

به نظر من انتخابات بسیار خوبی بود و اعضا نشان دادند که روی شناخت و بررسی شرایط رای دادند و رییس جدید فدراسیون فوتبال را انتخاب کردند. همه چیز از نظر من خوب بود. الان هم فدراسیون فوتبال شرایط پیچیده و سختی دارد و همه باید دست به دست هم بدهند تا مشکلات حل شوند. اعضای مجمع و مدیران فدراسیون باید کار کنند تا فوتبال در مسیر درست خودش به حرکت خود ادامه بدهد.

علی کفاشیان درباره رقابت نامزدها و نتیجه انتخابات هم گفت:

از نظر من همه اعضا کار کردند و همه نامزدها هم خوب بودند. ترکیب جدید هیات رییسه فدراسیون را هم افراد شایسته‌ای تشکیل داده‌اند و امیدواریم برای فوتبال کشور مثمرثمر باشند. ضمن اینکه اکثر نفراتی که ثبت نام کردند هم قابل احترام و شایسته بودند.

کفاشیان درباره آینده مدیریتی فوتبال ایران هم تاکید کرد:

الان فدراسیون یک سال زمان دارد تا با همکاری وزارت ورزش تکلیف بند یک اساسنامه که مورد نظر فیفا است را در مذاکره با دولت و مجلس را روشن کند. روشن شدن تکلیف ماهیت حقوقی فدراسیون اهمیت بسیار زیادی برای فیفا دارد.

کفاشیان افزود:

مدیریت جدید فوتبال ایران باید اقدامات مثبتی هم برای خصوصی شدن فوتبال انجام بدهد. فیفا روی این موضوع تاکید ویژه دارد. ضمن اینکه در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی و فوتبال زنان هم باید شاهد برنامه ریزی و حمایت ویژه‌ای باشیم تا وضعیت کل فوتبال سروسامان بگیرد.

اخبار داغ 

آخرین خبر از تصمیم هیات مدیره استقلال؛ پیشنهاد استعفا به محمود فکری ضعف هایی که به موقع برای پرسپولیس آشکار شدند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت زیدان: دربی مادرید؟ چرا و چگونگی خاصی ندارد؛ باید به زمین برویم و بازی بزرگی از خودمان به نمایش بگذاریم حمله کاسانو به کونته: آیا او می داند که پپ گواردیولا نیست؟ من احمق نیستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!