Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن طباطبایی، روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات کاراته استان زنجان که در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد افزود: کاراته، ورزشی المپیکی شده است و در واقع فضا برای نشان دادن شایستگی های این رشته ورزشی جهان فراهم است و ایران نیز با تیم مجرب و آماده در این بازی ها شرکت خواهد کرد.

وی به سطح توانمندی های کاراته ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این رشته ورزشی پرطرفدار ایران به لحاظ فنی، یکی از بهترین کشورهای جهان محسوب می شود و بسیاری از کشورها  برای ارتقا سطح ورزش کاراته خود از مربیان مجرب و توانمند ایران ازجمله حسین روحانی و شهاب سلطانی، بهره می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طباطبایی افزود: کاراته ایران به لحاظ فنی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که این نشان از تلاش و زحمات بی وقفه مربیان فعال در این رشته ورزشی است که امید است حاصل این فعالیت ها در بازی های المپیک به منصه ظهور و بروز برسد.

رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه کاراته کاران کشورمان انگیزه و اراده محکمی در فخرآفرینی و کسب نشان دارند، گفت: امسال، سال سخت و ویژه ای برای ورزش کاراته بود و به علت شیوع ویروس کرونا، رقابت های مهمی همچون بازی های المپیک و پیکارهای پرتغال، جمهوری آذربایجان، لغو شد که امید می رود مسابقات استانبول برگزار شود و کاراته ایران بتواند توانمندی خود را به رخ حریفان بکشد.

طباطبایی با بیان اینکه در ششمین سالگرد مرحوم فرهاد وارسته بنیانگذار ورزش کاراته ایران قرار داریم یاد و نام این مرحوم را گرامی داشت و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه دشمنان ایران، شرایط سختی حاکم شده است و این در انجام امور و کارها، خلل ایجاد کرده است که ورزش کاراته نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی به کاراته زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تلاش‌های هیات، چراغ کاراته زنجان با وجود تحریم های ظالمانه و این بیماری منحوس و مهلک، روشن نگه داشته شده است که این روند رو به رشد و توسعه، باید همچنان ادامه یابد.

طباطبایی با تاکید براینکه کاراته زنجان دارای ظرفیت بیشتری است و فدراسیون کاراته همواره از وجود ورزشکاران و مربیان زنجان در تیم های ملی استفاده می کند، افزود: مربیان سازنده ای نیز که ورزشکارانشان جزو ۲۰ نفر اول این رشته ورزشی قرار بگیرند از حمایت های فدراسیون بهره مند خواهند شد.

در این مجمع انتخاباتی هیات کاراته زنجان، محسن سهندی که تنها کاندید این سمت بود توانست با کسب ۱۹ رای بار دیگر سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را برای مدت چهار سال آتی بر عهده بگیرد.

برچسب‌ها شهاب سلطانی سیدحسن طباطبایی مجمع انتخاباتی المپیک توکیو زنجان فدراسیون کاراته کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهاب سلطانی سیدحسن طباطبایی مجمع انتخاباتی شهاب سلطانی سیدحسن طباطبایی مجمع انتخاباتی المپیک توکیو زنجان فدراسیون کاراته کاراته اخبار کنکور رشته ورزشی کاراته زنجان کاراته ایران ورزش کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم