Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:14:54 GMT

صنایع پارس جنوبی با تکیه بر توان داخلی در حال توسعه است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۶۳۴۰

صنایع پارس جنوبی با تکیه بر توان داخلی در حال توسعه است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: در توسعه پارس جنوبی و صنایع مربوط به آن شاهد تحولات بسیار بزرگی هستیم.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های متعدد در جنوب استان بوشهر طی هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در حالی به بهره‌برداری می‌رسند که دشمنان شدیدترین تحریم‌ها را علیه ما اجرا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال جهش تولید در استان بوشهر بیان کرد: توان و ظرفیت نیروهای متخصص داخلی در اجرای طرح‌های عظیم صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده شده است.

وی با اشاره به طراحی، ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ صنعتی در جنوب استان با توان متخصصان داخلی تصریح کرد: چندین ابرپروژه صنعت پتروشیمی در جنوب استان بوشهر اجرایی شده است.

گراوند اجرای این طرح‌ها را بیانگر موفقیت ایران اسلامی در برابر تحریم‌ها، توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان دانست و افزود: سرمایه‌گذاری بالایی در این طرح‌ها صورت می‌گیرد که اشتغال خوبی را نیز به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 5160030

منبع: مهر

کلیدواژه: پارس جنوبی کنگان بوشهر عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز بوشهر زلزله مشهد کرونای انگلیسی اردبیل شهید لیگ برتر فوتبال ایران طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟